اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مدرسه بدون کفش این بار در روستاهای منطقه مهربان

مدرسه بدون کفش‌ یا مفروش مدتی است که مورد توجه برخی از مدیران مدارس قرار گرفته و این اقدام اینبار نیز با شعار مدرسه، خانه‌ی اول در روستاهای منطقه مهربان آذربایجان شرقی در حال انجام است.

مدرسه بدون کفش این بار در روستاهای منطقه مهربان

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، یوسف جوادیان، سرپرست آموزش و پرورش منطقه مهربان امروز در گفت وگو با خبرنگاران، هفت مدرسه از ۳۳ باب مدرسه روستایی منطقه مهربان در مرحله اول این اقدام موکت‌بندی و فرش‌بندی گردیده است.

وی افزود: مفروش‌ کردن مدارس در این منطقه با هدف مناسب‌سازی و بهبود فضای داخلی مدارس روستایی، روحیه بخشی به دانش‌آموزان و بهره‌مندی از مشارکت اهالی و والدین در تزئین مدارس و با همکاری بخش‌های مختلف منطقه از جمله بخشداری، شورای اسلامی روستاها، دهیاران، انجام شده است.

جوادیان خاطرنشان کرد: منعطف‌سازی محیط مدرسه، ایجاد حس آرامش، کاهش قسمتی از هزینه‌های نظافت مدرسه، آرامش صوتی محیطی، قدرت مانور، تحرک و انعطاف بیشتر دانش‌آموزان، رفع آلودگی و رعایت بهداشت محیط نیز از دیگر اهداف فرش‌ و موکت‌بندی مدارس این منطقه به شمار می‌آید.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول