اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ضوابط تغییر حوزه انتخابیه به ستاد انتخابات استان‌ها ابلاغ شد

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ضوابط تغییر حوزه انتخابیه طبق قانون به ستاد انتخابات استان‌ها ابلاغ شده و اگر نامزدها درخواست و یا سؤالی در این زمینه دارند، می‌توانند در زمان مقرر به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

ضوابط تغییر حوزه انتخابیه  به ستاد انتخابات استان‌ها ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید محمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور روز پنج‌شنبه در همایش اعضای ستاد انتخابات استان مرکزی، بیان کرد: در حوزه اجرایی انتخابات آمادگی‌ها روز به روز در حال افزایش است و حتی الان از زمان بندی اجرایی جلوتر هستیم و در بازدیدهای میدانی از ستاد انتخابات استان‌ها به دنبال آماده کامل همه شرایط برای برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفندماه می‌باشیم.

وی با بیان اینکه یک اجرای خوب، همه ابعاد و مولفه‌های برگزاری انتخابات را در بر می‌گیرد، گفت: در سراسر کشور در مجموع بیش از ۴ هزار شعبه اخذ رأی نسبت به سال ۹۸ اضافه شده تا شرایط برای رأگیری در شعب پُرتراکم تسهیل شود.

شاهچراغی اضافه کرد: به عنوان مجریان انتخابات، وظیفه شرعی و قانونی ما صیانت از آرای مردم است و قدم برداشتن در مسیر عمل کردن به راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری مخصوصا امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت یک وظیفه جدی است‌.

وی در رابطه با موضوع تغییر حوزه‌ انتخابیه نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، نیز خاطرنشان کرد: ضوابط تغییر حوزه انتخابیه طبق قانون به ستاد انتخابات استان‌ها ابلاغ شده و اگر نامزدها درخواست و یا سؤالی در این زمینه دارند، می‌توانند در زمان مقرر به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات، گفت: بخشی از فرآیند برگزاری انتخابات الکترونیک تقریباً در مراحل پیش‌ثبت‌نام و ثبت‌نام طی شد همچنین برابر تصویب شورای نگهبان و ابلاغ به وزارت کشور، پیش‌بینی برگزاری انتخابات الکترونیک در یک هشتم حوزه‌های انتخابیه دارای تعدد کرسی انجام شده و در ۴ حوزه انتخابیه قم، رشت و خمام، آبادان و ملایر نیز رأی‌گیری الکترونیک را خواهیم داشت.

رئیس ستاد انتخابات کشور بیان داشت: شرایط استان مرکزی نیز بیانگر تلاش دست اندرکاران انتخابات است که زمینه را برای حضور پرشور مردم فراهم می‌کند و آمادگی استان در سطح مطلوب است.

در این نشست استاندار مرکزی، رئیس ستاد انتخابات استان، فرمانداران و بخشداران استان نیز به تشریح اقدامات و ارائه گزارشی از آخرین وضعیت آمادگی برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه پرداختند.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول