اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

فرآیند انتخاب نامزدهای شورای ائتلاف در 3 حوزه کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

رئیس شورای ائتلاف استان نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرآیند انتخاب نامزدهای شورای ائتلاف در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

فرآیند انتخاب نامزدهای شورای ائتلاف در 3 حوزه کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

حجت‌الاسلام محمد غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: فرایند کارگروه انتخابات شورای ائتلاف از امروز ۲۸ دی کلید خورد.

وی گفت: نامزدهای همسو، مشروط به امضای میثاق‌‌نامه ابلاغی و شرکت در مصاحبه، مشمول فرایند رسیدن به نامزد نهایی شورای ائتلاف می‌شوند.

این مسوول ادامه داد: فرایند رسیدن به نامزد نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارای زمان‌بندی مشخص کشوری و گام‌های ۴ گانه است؛ گام اول ۲۸ دی، گام دوم تا ۶ بهمن، گام سوم تا ۱۰ بهمن و گام چهارم حداکثر تا ۱۳ بهمن است.

وی گفت:ابتدا از سوی شورای ائتلاف، کارگروه ۹ نفره انتخابات هر شهرستان تشکیل شده که وظیفه آنان در گام اول پس از دعوت و امضای میثاق‌نامه اعلامی ائتلاف، مصاحبه از نامزدهای همسو و نمره‌دهی بر اساس شاخص‌های ۳۵ گانه در ۷ عنوان انجام و معدل‌گیری می‌شود.

این مسوول ادامه داد: داوطلبان بر اساس معدل تفاضلی نمرات اکتسابی به شورای ائتلاف استان معرفی می‌شوند و نمایندگان فعلی مشمول گام اول نمی‌شوند.

وی گفت: در گام دوم مجمع عمومی شهرستان‌ها با دعوت رئیس ائتلاف استان تشکیل می‌شود.

غفاری ادامه داد: در حوزه انتخابیه دارای جمعیت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر ۱۲۰ نفر و بالاتر از ۱۰۰ هزار ۱۵۰ نفر  از افراد انقلابی، صاحب‌نظر، شورای ائتلاف هر شهرستان، کمیته‌ها و کانون‌های شورای ائتلاف شکل می‌گیرد.

وی گفت: مجدداً از نامزدهایی که معدل بالاتری کسب کرده‌اند مورد مصاحبه و ارزیابی و رأی‌گیری مخفیانه قرار می‌گیرند و نمایندگان فعلی از فرایند گام دوم مستثنی نیستند.

این فعال سیاسی گفت: مصاحبه برای هر نامزد ۳۰ دقیقه که ۲۰ دقیقه آن تبیین برنامه‌های خود و ۱۰ دقیقه پرسش و پاسخ ولی برای نمایندگان فعلی زمان مصاحبه ۱۵ دقیقه بیشتر است و تمام جلسات مصاحبه ضبط و نگهداری خواهد شد.

وی افزود: این مصاحبه با هدف اطلاع رسانی به تمام نامزدهای همسو است.

رئیس شورای ائتلاف استان یادآور شد: اطلاعات تکمیلی و شرح گام‌های بعدی متعاقباً از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نامزدها در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیر شورای ائتلاف استان؛ دکتر بهرام موحدزاده تماس حاصل کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول