اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کاشت 1000 اصله نهال در پارک جنگلی فدک اراک

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اراک از کاشت یک هزار اصله نهال در پویش نهالکار در پارک جنگلی فدک اراک خبر داد.

کاشت 1000 اصله نهال در پارک جنگلی فدک اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمد رضایی ظهر امروز در حاشیه دومین پویش نهالکاری استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ظهرامروز با همکاری بسیج سازندگی یک هزار اصله نهال شامل داغداغان، سنجد و سرو خمره‌ای گلدانی در پارک جنگلی فدک کاشته شد. 

وی افزود: این میزان نهال در مساحتی بالغ بر 4 هکتار با همت 60 نفر از بسیجیان و به دنبال  تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان منابع طبیعی کشور و قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج مبنی بر همکاری در اجرای طرح ملی و مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور و ۱۶ میلیون درخت در استان غرس شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اراک کنترل روان آب‌ها، تحقق طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت،  افزایش نفوذپذیری خاک، جلوگیری از فرسایش خاک و توسعه فضای سبز را از اهداف این طرح برشمرد و گفت: پیش از این نیز ۱۵۰۰ اصله نهال در مساحتی بالغ بر ۴ هکتار از اراضی پارک جنگلی فدک کاشته شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول