اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کاندیدای انتخابات مجلس در شبکه دنا با مردم صحبت می‌کنند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاندیدای انتخابات مجلس در شبکه دنا برنامه‌های خود را به اطلاع مردم می‌رسانند.

کاندیدای انتخابات مجلس در شبکه دنا با مردم صحبت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امیر رئوف در جمع خبرنگاران به راه‌اندازی کانال‌های تلویزیونی ویژه انتخابات در سطح کشور و استان اشاره کرد و گفت: با تلاش همه همکاران در رسانه ملی بستر دسترسی مخاطبان به 200 کانال انتخاباتی در کشور و سه شبکه استانی در حوزه های انتخابیه فراهم شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد جهاد تبیین را رسالت رسانه ملی دانست و عنوان کرد: صدا و سیما همواره با فراهم کردن بستر فنی کانال‌های تلویزیونی و همچنین تولید محتوا در قالب های گوناگون و جذاب در راستای جهاد تبیین گام بر می‌دارد.

وی حاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای سه حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، گچساران و باشت و کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده است که برای هر حوزه، یک کانال تلویزیونی انتخاباتی فعالیت داوطلبان را پوشش می‌دهد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول