اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

وزیر راه: ثبت نام ۷ هزار نفر در مسکن ملی دماوند قطعی شده است

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که تا کنون ۷ هزار نفر در مسکن ملی دماوند ثبت نام کردند و تمامی مراحل را پشت سر گذاشتند، گفت: تمام سعی خود را می کنیم قبل از تحویل واحدها، تمامی زیرساخت‌ها آماده شوند.

وزیر راه: ثبت نام ۷ هزار نفر در مسکن ملی دماوند قطعی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز صبح در حاشیه بازدید از پروژه مسکن ملی دماوند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برخی از سایت های مسکن ملی در دماوند پیشرفت خیلی خوبی داشته و امیدواریم با تزریق بودجه، این پروژه ها به زودی به اتمام برسد.

وی ادامه داد: تاکنون ۷ هزار نفر ثبت نام خود را در مسکن ملی شهرستان دماوند قطعی کردند و تمامی مراحل را پشت سر گذاشتند.

بذرپاش گفت: برخی از زمین های مسکن ملی دارای مشکلاتی بود که تا این لحظه این مشکلات برطرف شده است و سعی خواهیم کرد قبل از تحویل واحدها، مشکلات زیرساختی نیز برطرف شود.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: تعداد متقاضی در فیروزکوه نسبت به دماوند کمتر است و در آن شهرستان مشکل زمین نداریم؛ در دماوند هم اگر زمین مناسبت برای ساخت مسکن ملی بود، قطعا ورود خواهیم کرد.

بذرپاش با اشاره به کمربندی رودهن اظهار کرد: اولویت اصلی ما امتداد کمربندی رودهن است. تردد در محور دماوند که به چند شهر استانی شمالی متصل می شود، بسیار بالا است و اولویت اصلی ما کمربندی رودهن است و در ادامه آن کمربندی دماوند که پیشرفت‌هایی نیز داشته است.

وی ادامه داد: با تزریق بودجه کمربندی دماوند نیز فاز به فاز پیشرفت خواهد داشت و از اولویت های وزارت راه و شهرسازی است.

بذرپاش بیان کرد: تصمیمات خوبی برای کمربندی دماوند گرفته شده و پس از بازدید‌های امروز قطعا خبرهای خوبی نیز در انتظار مردم شهرستان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول