اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اجرای بیش از ۱۵۰ پروژه روستایی بنیاد مسکن گچساران

رئیس بنیاد مسکن گچساران گفت: از یک سال گذشته تا کنون بیش از ۱۵۰ پروژه با اعتبار یکهزار و ۱۲۰ میلیارد ریال در روستاهای گچساران اجرا شده است.


اجرای بیش از ۱۵۰ پروژه روستایی بنیاد مسکن گچساران

محمد مراد راغ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طرح هادی تاکنون در ۵۲ روستای بالای ۲۰ خانوار و چهار روستای زیر ۲۰ خانوار گچساران اجرا شده است.

وی بیان کرد: این طرح‌ها در زمینه بهسازی معابر روستایی، احداث پارک، پیاده روسازی، ساخت کانال هدایت سیلاب، زیرسازی و آسفالت بوده است.

رئیس بنیاد مسکن گچساران تصریح کرد: در نیمه دوم امسال ۳۵ میلیارد ریال به روستاهای فاقد دهیاری در این شهرستان اختصاص داده شد.

راغ پور عنوان کرد: این میزان اعتباربه اجرای طرح در ۹ روستای بدون دهیاری با جمعیت زیر ۲۰ خانوار اعم از گبرستان، نازمکان سفلی، جمو، پوراژ، هسته کوه و...غیره اختصاص داده شده است.

وی گفت: از محل این اعتبار طرح هایی اعم از اجرای پارک، دیوار و سنگفرش در این روستاها اجرا می گردد.

رئیس بنیاد مسکن گچساران خاطرنشان کرد: در روستاهای پشه کان و کلاغ نشین این شهرستان دو پروژه به صورت دیوار حائل با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال از محل حوادث، اجرا شده است.

راغ پور بیان کرد: از یک سال گذشته تا کنون بیش از ۱۵۰ پروژه با اعتبار یکهزار و ۱۲۰میلیارد ریال در روستاهای گچساران اجرا شده است.

وی افزود: این پروژه ها شامل احداث پارک، سنگفرش، جدول گذاری و آسفالت هستند.

پایان پیام / ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول