اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مردم ثلاث باباجانی به‌زودی صاحب بیمارستان می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان، از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی برخوردار است.

مردم ثلاث باباجانی به‌زودی صاحب بیمارستان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صادق کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان ثلاث باباجانی در خصوص روند اجرای پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان، اظهار کرد: روند اجرای پروژه خوب است.

وی ادامه داد: این بیمارستان ۳۲ تختخوابی تاکنون حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که علاوه بر بخش‌های اصلی بیمارستان، دارای بخش دیالیز، کلینیک تخصصی، پد بالگرد، امحاء زباله و ۶ واحد پانسیون پزشکان است.


بررسی روند ساخت و تکمیل بیمارستان شهرستان ثلاث باباجانی


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم شهرستان ثلاث باباجانی در حال حاضر از بیمارستان کانکسی استفاده می‌کنند که در شأن مردم نیست، خوشبختانه در دولت مردمی در حوزه سلامت و احداث بیمارستان‌ها به خصوص در مناطق محروم شاهد اتفاقات خوبی هستیم و در حال بهره‌برداری هستند.

وی با بررسی روند ساخت و تکمیل و همچنین مشکلات و چالش‌های موجود در مسیر بهره‌برداری این پروژه، افزود: پروژه مشکل تأمین اعتبار مالی ندارد و در تلاش هستیم در سفر دوم رئیس جمهور به استان به بهره‌برداری برسد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول