اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مشکلات شورای شهر و شهرداری جهرم اعتماد مردم را از بین برده است

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی جهرم در نامه‌ای به استاندار فارس عنوان کرد: مدتی است که جهرم عزیز ایران اسلامی دچار برخی مشکلات در رابطه با شورای شهر و شهرداری گردیده که اعتماد مردم‌ و البته دانشجویان انقلابی در این حوزه را از بین برده است.

مشکلات شورای شهر و شهرداری جهرم اعتماد مردم را از بین برده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در متن این نامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استاندار محترم فارس 
جناب آقای دکتر ایمانیه

سلام علیکم
مهم‌ترین امتیازی که یک حکومت، می‌تواند داشته باشد اعتماد متقابل میان متولیان امر و مردم است که امروزه به عنوان سرمایه اجتماعی از آن یاد می شود.

اما متأسفانه مدتی است که جهرم عزیز ایران اسلامی دچار برخی مشکلات در رابطه با شورای شهر و شهرداری گردیده که اعتماد مردم‌ و البته دانشجویان انقلابی در این حوزه را از بین برده است.

ماجرای عجیبی است اما خواندن این ماجرا خالی از لطف نیست.

سال ۱۴۰۰ ‌با سرپرستی مهندس شیروان شروع شد.

مدتی بعد جناب اسدی در تاریخ ۹ شهریورماه ۱۴۰۰ به عنوان شهردار انتخاب شدند.

طولی نکشید که شهردار پس از یکسال در تاریخ ۱۴ شهریور ۱۴۰۱برکنار شد و مهندس بهمنی به عنوان سرپرست انتخاب شدند.

علی رغم همه تلاش ها برای انتخاب ایشان بعنوان شهردار ، پس از ۹ ماه سرپرستی ایشان که بسی جای سوال دارد که چگونه نتوانستند در مدت ۹ ماهه شهردار انتخاب کنند،در تاریخ  ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۲خبر آمد که جهرم پس از مدتی طولانی صاحب یک شهردار می‌شود.

جناب اسداللهی آمد و  البته نیامده در تاریخ ۲۱ مهر ۱۴۰۲استعفا دادند که البته با توجه به صحبت های جدید ایشان کاملاً معلوم است که دلیل استعفای ایشان چیزی غیر از مشکلات شخصی می‌باشد.

اما باز هم آقایان شورا رفتند سراغ مهندس شیروان و ایشان مجدداً سرپرست شهرداری شد.

در این میان اما ماجرای معرفی رئیس شورا شهر به‌عنوان شهردار در شهر این شائبه را برای جریان دانشجویی به وجود آورد که نکند خدای نکرده این  جریانات ایجاد شده شورا برای رسیدن به مقصدی خاص باشد اما اینبار استانداری جلوی ماجرا ایستاد.

انتظار بر این بود که شورا یک شخص جدید را بعنوان شهردار معرفی کند ولی متأسفانه دوره سه ماهه سرپرست تمدید شد. جهرم هم‌چنان بی شهردار بماند.

  جناب آقای استاندار مسئله ای هم در همین چند روز اخیر پیش آمده که  کاملاً به دعوای میان شورای شهر و شهرداری سابق اشاره دارد.

شهردار سابق با انتشار مطالبی در فضای مجازی به برخی موضوعات از جمله فساد سیستماتیک و دخالت در امور بازرسی اشاره کرده است که در صورت نیاز در قالب نامه ای دیگر جهت بررسی موضوع  خدمت جنابعالی ارسال خواهد شد.

البته بسیج دانشجویی به هیچ عنوان مطالب ایشان را تأیید و یا تکذیب نمیکند اما بدلیل انتشار عمومی و ایجاد شائبه در اذهان عمومی لازم دانستیم با توجه به اینکه بسیج دانشجویی پاسدار این نظام مقدس می‌باشد و هرگونه شایعه در هر رده ای نام انقلاب را زیر سوال میبرد به مسئله ورود کنیم و همچنین نیاز است که از سوی شما جهت جلوگیری از چنین اتفاقاتی اقداماتی اندیشیده شود.

بسیج دانشجویی ضمن یادآوری و تاکید بر اهمیت شهر جهرم و همچنین اهمیت شهرداری‌ در فضاسازی شهری جهت ارتقا فرهنگ عمومی، اثرگذاری بر معنویت مردم و توسعه شهری آن هم در زمانی که دشمنان اسلام به هر شیوه ای متوسل می‌شوند تا این نظام را مورد تاخت و تاز قرار دهند،خواستار ورود شما به صورت ویژه به این مسئله هستیم.

 و اما چند سوال هم از شما داریم؛
آیا شأن مردم جهرم این است که درگیر بحث ها و حواشی میان شورا و شهردار سابق بشود ؟

آیا جهرمی که  اسم دارالمومنین را یدک می‌کشد نیروی تراز انقلاب اسلامی را  به جهت انتخاب یک شهردار با ثبات در خود نمی‌بیند؟

 آقای استاندار جامعه ای می‌تواند موفق باشد که ضمن استفاده از تمامی ظرفیت ها،توانایی ها،استعدادها و جوانان بتواند با منتخبین خود به گونه ای رفتار کند که مبانی حقوقی و عرفی که میان طرفین می‌باشد زیر سوال نرود و در نهایت منجر به قطع همکاری نشود.

اما متاسفانه نه تنها شورای شهر و شهرداری دائما در حال درگیری بوده بلکه با آبروی یک شهر نیز بازی می‌کنند. مگر این مردم کم برای حفظ این نظام در دفاع مقدس خون داده‌اند که حال باید درگیر، میگم میگم های آقایان شوند.

باور کنید جهرم بجز مدیرانی که آن ها هروقت به تنگنا می‌خورند، به سراغشان می‌روند، رجل سیاسی توانمند، دارای اندیشه،فکر و ایده های نو دارد که می‌توانند در این شهرستان به خدمتگزاری بپردازند.

پیشاپیش شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی‌ شهرستان جهرم ضمن تشکر از توجه شما، با توجه به در پیش داشتن انتخابات مجلس در اسفندماه و نیاز شهر به یک فضاسازی انتخاباتی خواستار اقدامی فوری از سوی شما  در راستای انتخاب یک شهردار با ثبات و توانمند هستیم.

والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته

 شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان جهرم

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول