اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تقسیم زنجان به۶ پهنه برای جمع‌آوری زباله‌های خشک


مدیر به‌روب در زنجان از جمع‌‌آوری زباله‌های شهر زنجان طبق پهنه‌بندی انجام شده خبر داد و گفت: زنجان در این پهنه‌بندی به ۶ قسمت تقسیم شده است.

تقسیم زنجان به۶ پهنه برای جمع‌آوری زباله‌های خشک

امیرحسین نجفی، مدیر به‌روب در شهر زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به فعال شدن سامانه به‌روب در زنجان اشاره و اظهار کرد: شهروندان بعد از دانلود اپلیکیشن به‌روب از بازار، گوگل و ... تحت وب، در سامانه ثبت‌نام کنند.

مدیر به‌روب در زنجان افزود: شهروندان بعد از ثبت‌نام در سامانه به‌روب، درخواست جمع‌آوری را فعال کنند تا راننده در جریان قرار گرفته و در مسیر نسبت به تحویل گرفتن زباله‌های خشک آن‌ها اقدام کند.

وی از تقسیم شهر زنجان به ۶ پهنه برای مراجعه و جمع‌آوری زباله‌ها خبر داد و گفت: این پهنه‌ها شمال‌غرب شامل کوی فرهنگ، اسلام‌آباد، شهرک غرب و الهیه است که زباله‌های این پهنه روز شنبه جمع‌آوری می‌شود.

نجفی آزادگان، شهرک کارمندان و اراضی را پهنه دوم اعلام کرد و گفت: روز جمع‌آوری زباله‌های این پهنه یکشنبه پیش‌بینی شده است.

مدیر به‌روب در شهر زنجان با بیان اینکه بر اساس پهنه‌بندی ۶‌گانه زباله‌های جاده شهرک، علوم پایه و کوی قائم در روز دوشنبه جمع‌آوری می‌شود، ادامه داد: زباله‌های شهرک اندیشه، زیباشهر، کوی امید و امیرکبیر هم در روز سه‌شنبه جمع‌آوری می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده زباله‌های مرکز شهر در روز چهارشنبه و زباله‌های پونک و گلشهر هم روز پنج‌شنبه جمع‌آوری می‌شود.

نجفی با بیان اینکه کارت الکترونیکی شهروندان بعد از تحویل زباله توسط راننده شارژ می‌شود، افزود: این کارت‌ها به صورت خودکار به دیجی‌کالا، پرداخت قبوض و خرید شارژ متصل است و در صورت تمایل شهروندان با ارائه شماره کارت می‌توانند پول نقد هم دریافت کنند.

مدیر به‌روب در زنجان با تاکید بر اینکه تفکیک زباله در زنجان جانیفتاده است، افزود: به‌روب اقدام به جمعآوری زباله‌های خشک شامل کاغذ، کارتون، نایلون، شیشه و مواد فلزی به صورت مخلوط می‌کند هر چند در صورت تفکیک قیمت این زباله‌ها با هم متفاوت است.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول