اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ستاد تسهیلات سفر مازندران دائمی است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با توجه به ظرفیت گردشگرپذیر و مسافرخیز بودن مازندران با تاکید بر برنامه‌ریزی شهرستان‌ها در ارتباط با کمیته‌ها،گفت: پیگیری مصوبات با دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر مازندران است.

ستاد تسهیلات سفر مازندران دائمی است

به‌گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، قاسم عزیززاده‌گرجی سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران امروز چهارشنبه ۲۷ دی ماه امسال در جلسه ستاد خدمات سفر استان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و حضور وبیناری فرمانداران برگزار شد با گرامیداشت ماه رجب،ماه بندگی و دعا و نیایش و با عرض تبریک اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: برای حضور گردشگران و مسافران باید خدمات سفر، متناسب با شأن گردشگران و استان تسهیل شود و باید خدمات‌رسانی به گردشگران به‌صورت مطلوب برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها باید براساس وظایف کمیته‌ها صورت گیرد،گفت: شهرستان‌ها باید متناسب با شرایط خود کمیته‌ها را تشکیل دهند.

سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه باید پشتیبان ستاد شهرستان‌ها باشیم، تصریح کرد: ساماندهی ظرفیت‌های شهرستان‌ها باید با نظارت و ارزیابی استان انجام شود.

عزیززاده‌گرجی با اعلام اینکه ستاد تسهیلات سفر مازندران دائمی است،گفت: دبیرخانه دائمی ستاد در کل سال باید فعال باشد.

وی با توجه به ظرفیت گردشگرپذیر و مسافرخیز بودن مازندران با تاکید بر برنامه‌ریزی شهرستان‌ها در ارتباط با کمیته‌ها، افزود: پیگیری مصوبات با دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر مازندران است.

عزیززاده‌گرجی با بیان اینکه کمیته‌ها براساس شرایط، اختیار دارند اعضا و شرح وظایف را تعیین کنند، خاطرنشان کرد: کمیته‌ها باید طی پنج روز هرگونه تغییر در تصمیمات و شرح وظایف را به دبیرخانه اعلام تا در جلسات بعدی مورد بحث و تبادل قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید یاری‌رسان کمیته‌ها در ایام سال باشند.

سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به همزمانی نوروز با ماه رمضان و تاکید بر اینکه حرمت ماه رمضان حفظ شود، گفت: حفظ شئونات و تصمیمات مناسب با شرایط انجام، تا دچار آسیب و هزینه نشویم.

عزیززاده‌گرجی یادآور شد: در خصوص فعالیت مراکز پذیرایی و خدمات‌رسانی بین راهی باید جهت نظارت بر نحوه فعالیت، با جدیت انجام شود تا از سوءاستفاده برخی سودجویان جلوگیری شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول