اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

قهرمانی نوشهری‌ها در نیم فصل لیگ دسته دوم فوتبال

تیم فوتبال شهرداری نوشهر با هدایت اکبرمیثاقیان موفق شد قهرمان نیم فصل رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران شود.

قهرمانی نوشهری‌ها در نیم فصل لیگ دسته دوم فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، در روزهایی که از آن شموشک رویایی فقط یک میدان بنام این نام بزرگ در مازندران و نوشهر باقی مانده، نوشهری ها دوباره به احیای فوتبال شهرشان امیدوار شدند.

اصلا امسال رنگ و بوی فوتبال در غرب استان مازندران یک حس و حال عجیب داره! انگاری قراره یچیزی مثل شموشک، شور و حال به ورزش و فوتبال نوشهر تزریق کنه! وقتی پیرمرد و جوون، نونهال و نوجوان، زن و مرد در کنار هم دور هم برای موفقیت فریاد میزنند باید هم در انتظار فصل تازه فوتبال نوشهر باشیم!

رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران به نیم فصل رسید و تیم شهرداری نوشهر با سرمربیگری «اکبر میثاقیان» از مربیان باسابقه ایران با نتیجه ۱ بر ۰ مقابل اترک بجنورد به برتری رسید و با ۲۶ امتیاز قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد.

از بین نماینده نوشهر و چالوس، بابلسر و ساری شاید مطمئن ترین تیمی که امید صعود دارد، تیم نوشهری است که حالا قهرمان نیم فصل هم هست. شاگردان اکبرمیثاقیان عزم صعود دارند و شاید اگر همین روند ادامه داشته باشد، فصل آینده نوشهری‌ها را در لیگ یک ببینیم.

از بنگر و تیم جوان نیکاپارس هم نباید ساده بگذریم، تیمی که تا همین چند هفته پیش صدرنشین بود. کمی حمایت شاید باعث شود فصل آینده نوشهری ها و چالوسی ها را در لیگ یک ببینیم. کمی خوش بینانه‌ تر شاید اگر صابرمیرقربانی و تیمش بیشتر حمایت شوند آنها هم به صعود امیدوار شوند، اما چندین فصل گذشته و حواشی تیم بابلسری سبب شد به بابلسر و فوتبالش خوش بین نباشیم. 

در ساری هم که انگار قرار نیست فوتبال روز خوش ببیند. نفرین فوتبال ساری سنگین تر از این حرف هاست. تیم خوب ساروی ها هنوز روز خوش ندیده و در انتهای جدول جا خوش کرده و امیدوار به نیم فصل دوم است تا از مرز سقوط فرار کند.

به فوتبال غرب استان اما امسال امیدواریم، این فوتبال یک لیگ برتر یا لیگ یک به فوتبال نوشهر و غرب استان بدهکار است!

پایان پیام /۸۶۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول