اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

سهمیه توزیع 7 تن مرغ منجمد در شهرستان نور

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی نور با اشاره به مجموع سهمیه توزیع 7 تن مرغ منجمد در این شهرستان، گفت: تاکنون چهار تن مرغ منجمد از میزان سهمیه به قیمت مصوب در بین متقاضیان توزیع شد.

سهمیه توزیع 7 تن مرغ منجمد در شهرستان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از نور، هادی باقری عصر امروز در نشست با کشاورزان این شهرستان، اظهار کرد: تاکنون میزان ۴ تن مرغ منجمد به قیمت مصوب در بین متقاضیان و همشهریان توزیع شده است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی نور تصریح کرد: مجموع سهمیه مرغ منجمد در شهرستان نور ۷ تن بوده است و این مهم برای تنظیم بازار و کنترل قیمت مرغ کشتار روز انجام می شود.

باقری با اعلام اینکه سهمیه مرغ منجمد به قیمت مصوب هر کیلوگرم ۶۵ هزار ۷۰۰ تومان توزیع شده و در دسترس شهروندان قرار می گیرد، بیان کرد: یکی از ابزارهای موثر کنترل قیمت بازار مرغ، تزریق مرغ منجمد با نرخ مناسب در سطح فروشگاه ها خواهد بود.

 

کشت گندم در 193 هکتار از اراضی بخش چمستان نور

وی در بخش دیگری از صحبت های خود یادآور شد: ۱۹۳ هکتار از اراضی بخش چمستان به کشت گندم اختصاص دارد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی نور ادامه داد: کارشناس جهاد کشاورزی همیشه در کنار بهره برداران این بخش همراه و همگام هستند تا از کشاورزان این شهرستان حمایت لازم انجام شود.

وی با اشاره به بازدید کارشناسان مرکز جهاد کشاورزی چمستان از مزارع کشت گندم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مزارع در مرحله اولیه پنجه زنی قرار دارند توصیه های مبنی بر مبارزه شیمایی علیه علف هرز باریک برگ و پهن برگ به کشاورزان ارائه می شود.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول