اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

رساندن پیام ولی فقیه به مردم رسالت روحانیون است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: رساندن پیام ولی فقیه به مردم رسالت روحانیون است.

رساندن پیام ولی فقیه به مردم  رسالت روحانیون است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام حاجی رضایی، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور امروز در نشست بصیرتی و تبیینی طلاب و روحانیون شاغل در رده های مختلف نیروهای مسلح خراسان جنوبی، گفت: اسلام، مردم، امامت و ولایت از ارکان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

وی، به فرمایش امام راحل که فرمودند: حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است، اشاره کرد و افزود: روحانیون و طلاب به عنوان سربازان امام زمان (عج)‌ وظیفه اصلی حفظ اسلام و نظام اسلامی را بر عهده دارند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه هدف از پیروزی انقلاب اسلامی پاسداری از اسلام است، بیان کرد: هدف قیام امام حسین علیه السلام پاسداری از اسلام و سنت پیامبر(ص) بود.

وی با بیان اینکه هدف نهضت امام خمینی(ره) و قیام امام حسین(ع) یکی است، گفت: طلاب و روحانیون به عنوان مُبلغ دین خدا؛ رسالت تبلیغ گسترده دین الهی را بر عهده دارند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی پیوند مردم و ولایت است.

حجت‌ الاسلام رضایی، رساندن پیام ولی فقیه به مردم را رسالت دیگر روحانیون برشمرد و گفت: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب؛ طلاب نقطه وصل امام به امت هستند.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت تاثیرگذاری دو قشر طلبه و دانشجو در جامعه؛ امام خمینی(ره) بعد از جنگ تحمیلی دو قشر بسیج طلاب و بسیج دانشجویی را در کشور تشکیل دادند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: در عمر ۴۵ ساله انقلاب اسلامی، دشمنان توطئه‌ها و فتنه های مختلفی برای ضربه زدن به نظام اسلامی در داخل و خارج از کشور به راه انداختتد اما به لطف و اراده الهی همه این نقشه های شوم دشمنان شکست خورد.

حجت‌ الاسلام رضایی بیان کرد: مهمترین هدف دشمنان خارجی و معاندان داخلی از راه اندازی فتنه در کشور ایجاد فاصله بین امام و امت است.

حجت الاسلام امین رضا کمالی، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی نیز در ابتدای این مراسم گفت: تعامل و هم‌افزایی و روحیه بسیار خوبی در موضوعات بصیرتی و تبیینی میان طلاب و روحانیون شاغل در رده های نیروهای مسلح خراسان جنوبی وجود دارد.

وی عنوان کرد: در جلسات ابلاغی که با حضور آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار می شود این بزرگواران شرکت می کنند و بستری برای انتقال تجربیات هست.

وی افزود: هدف قرار دادن مواضع و مقر فرماندهان تروریست‌ها و صهیونیست‌ها در کشور‌های منطقه بدست پاسداران انقلاب اسلامی نشان از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی و امید آفرینی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول