اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

موبایل قاپان خیابان فدائیان اسلام با شلیک پلیس زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2 موبایل قاپ حرفه ای خیابان فدائیان اسلام و اعتراف به ۱۰ فقره موبایل قاپی و کشف گوشی مسروقه با تلاش ماموران یگان ضربت، خبر داد.

موبایل قاپان خیابان فدائیان اسلام با شلیک پلیس زمین‌گیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: شب گذشته در راستای اجرای طرح مقابله با سارقین جرائم خشن عوامل یگان عملیاتی ضربت درحال پوشش دهی انتظامی محور شمال به جنوب خیابان فدائیان اسلام بودند.

وی افزود: ماموران انتظامی در محدوده فروشگاه نجم یک دستگاه موتورسیکلت هندا دوترک که خیابان را بصورت یکطرفه درحال عبور بود را مشاهده کردند که ناگهان ترک نشین از موتورسیکلت پیدا شده و به سمت سرنشین خودرو پارک شده که در حال صحبت با تلفن همراه بود رفته که در این حین ماموران یگان ضربت سریعاً وارد عمل شدند و عملیات دستگیری سارقان آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان کرد: سارقان به محض مشاهده ماموران متواری شدند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با شلیک 2 تیر هوایی زمین‌گیر و دستگیر شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به کشف یک دستگاه تلفن همراه مسروقه از کوله پشتی همراه سارقان گفت: پس از تماس تلفنی با مالباخته اظهار داشت یک ساعت قبل گوشی من را در محدوده ترمینال جنوب به سرقت بردند که مالباخته به کلانتری ۱۳۱ شهرری دعوت و متهمان به همراه موتورسیکلت به کلانتری منتقل شدند.

وی با اشاره به انجام تحقیقات فنی و تخصصی در کلانتری ۱۳۱ شهرری عنوان کرد: سارقان ۱۸ و ۲۳ ساله که تحت تعقیب پایگاه های پلیس آگاهی تهران بودند به بیش از ۱۰ فقره موبایل قاپی و سرقت به عنف در جنوب تهران و شهرستان ری اعتراف و تاکنون بیش از ۶ مالباخته شناسایی و به کلانتری دعوت شدند که تحقیقات جهت تکمیل پرونده در این خصوص ادامه دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول