اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

تظاهرات جمعه‌های خشم و انزجار از جنایات اسرائیل در 5 استان کشور برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم استان‌های اصفهان، خوزستان، زنجان، قزوین و قم خواست تا با حضور پرشور و حماسی خود در 29 دی‌ماه ضمن محکومیت جنایات وحشیانه، مرگ اسرائیل را فریاد بزنند.

تظاهرات جمعه‌های خشم و انزجار از جنایات اسرائیل در 5 استان کشور برگزار می‌شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تقدیر و تشکر مجدد از حضور مستمر میدانی و حمایت‌های بی‌وقفه و پرشور مردم بزرگ ایران اسلامی از فلسطین قهرمان، از مردم غیور و سلحشور ایران با صدور اطلاعیه‌ای از مردم استان‌های اصفهان، خوزستان، زنجان، قزوین و قم درخواست کرد تا با حضور پرشور و حماسی خود در 29 دی‌ماه در «راهپیمایی جمعه های خشم و انزجار» ضمن محکومیت این جنایات وحشیانه، مرگ اسرائیل را  فریاد زده و همبستگی و حمایت همیشگی خود را با غزۀ مقاوم اعلام نمایند.

متن اطلاعیه‌ای به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

29 دیماه نماد مقاومت، یادآور پیروزی قدرت ایمان در برابر جبهۀ کفر و نمایش عزتمندی و استواری مردم مظلوم غزه است.

غزۀ مظلوم مقتدرِ که در مقابل حملات وحشیانه و دیوانه وار رژیم غاصب و تا بن دندان مسلح صهیونیستی تمام قد ایستاده، به جهان نشان داد که می‌توان با توکل به خدا، عزم و بردباری، هیمنۀ پوشالی و دروغین رژیم منحوس و مزدور صهیونیست را فروریخت.

امروز جنایات جنگی در قتلِ عام عمومی و کشتار وحشیانه و سلاخی بی‌امان انسان‌های بی‌گناه و مظلوم غزه و توحش و بربریتِ رژیم سفاک صهیونیستی اسرائیل با حمایت اربابان آمریکایی؛ هلوکاستی واقعی را در باریکۀ غزه رقم زده که ایستادگی و پایداری کم نظیر و مثال زدنی غیور مردان و شیرزنانش آن را به عنوان باریکۀ عزّت و اقتدار و مقاومت جهان در حافظه تاریخ ماندگار ساخت.

صهیونیست‌های سفاکِ خون آشام و تمامی گروه های تکفیری ـ تروریستی  آنان در داخل و خارج بایستی به خوبی بدانند که نیروهای مسلح  و سپاه مقتدر، با اشراف دقیق و کامل اطلاعاتی، همیشه آمادۀ نبرد بوده و عملیات غرورآفرین اخیر موشکی سپاه علیه مقر و دژهای مستحکم و زیر زمینی صهیونیست‌ها و تروریست‌های دست پرودۀ آنان، اجابت خواسته به حق ملت ایران در انتقام سخت از جنایات تروریست‌های دست پرورده رژیم اشغالگرقدس بوده و مورد حمایت قاطع مردم ظلم ستیز و شهید پرور ایران اسلامی است.

در استمرار حمایت‌های مردمی از غزۀ مقتدر مظلوم و فریاد خشم و نفرت و انزجار از توحش ادامه دار صهیونیست‌های تروریست پرور، بعد از اقامه نماز جمعه 29 دی‌ماه مصادف با روز غزه و تجلیل از پیروزی غرور آفرین آنان در برابر جبهۀ شیطان؛ در 5 استان؛ اصفهان، خوزستان، زنجان، قزوین و قم «راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار» برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تقدیر و تشکر مجدد از حضور مستمر میدانی و حمایت‌های بی‌وقفه و پرشور مردم بزرگ ایران اسلامی از فلسطین قهرمان، از مردم غیور و سلحشور ایران در این 5 استان دعوت می‌کند تا با حضور پرشور و حماسی خود در «راهپیمایی جمعه های خشم و انزجار» این هفته 29 دی‌ماه، ضمن محکومیت این جنایات وحشیانه، مرگ اسرائیل را  فریاد زده و همبستگی وحمایت همیشگی خود را با غزۀ مقاوم اعلام نمایند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول