اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

پیش‌بینی حدود 1300 شعبه اخذ رای در کردستان برای انتخابات پیش‌رو

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان برای انتخابات اسفندماه پیش‌رو یک هزار و 296 شعبه ثابت و سیار در سطح شهرها و روستاهای استان کردستان پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی حدود 1300 شعبه اخذ رای در کردستان برای انتخابات پیش‌رو

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ظهر امروز چهارشنبه در شورای اداری کردستان اظهار کرد: همه ما باید موضوع انتخابات را یک تکلیف برای خود بدانیم تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور در استان باشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: تلاش در راستای  مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات باید اولویت همه ما باشد.

وی دعوت از آحاد جامعه برای حضور و مشارکت در انتخابات را ضروری دانست و گفت: همه ما وظیفه داریم به سهم خود و دستگاه مربوطه در راستای مشارکت مردم نقش‌آفرینی کنیم.

رمضانی تصریح کرد: در حوزه سلامت و امنیت انتخابات تمهیدات ویژه اندیشیده شده و تمام توان خود را بسیج کرده‌ایم که کوچکترین خدشه‌ای به سلامت، امنیت و اجرای انتخابات وارد نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: دولت هیچ لیستی در انتخابات ندارد و طبق ماده 73 قانون انتخابات با  مسوولان ادارت و سوگیری و تمایل آنان به سمت کاندیدای خاص برخورد قاطع خواهد شد.

وی تدوین اطلس انتخاباتی در حوزه مدیریت هر دستگاه در استان را ضروری دانست و گفت: از برخی دستگاه‌ها در این حوزه گله‌مند هستیم چون برگزاری انتخابات تنها مربوط به وزارت کشور نیست انتخابات یک موضوع حاکمیتی است و همه دستگاه‌ها در این حوزه تکلیف‌ دارند.

رمضانی اضافه کرد: هر دستگاه تخصصی با وجود ماموریت‌هایی که دارد یک قطعه از پازل سیاسی کشور است و باید به این وظیفه نیز عمل کند.

وی اضافه کرد: نگاه سنتی به مقوله انتخابات دیگر جواب نمی‌دهد باید با برگزاری جلسات متعدد تبیینی مردم را پای صندوق‌های رای آورد و مردم را نسبت به اهمیت مقوله انتخابات و مشارکت در آن آگاه کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: باید سناریوهای دشمنان را در این حوزه خوب بشناسیم و برای مقابله با آن سناریو و برنامه داشته باشیم.

وی گفت: دشمن بیش از دو سال است با برنامه‌ریزی مختلف دنبال کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.

رمضانی با بیان اینکه دشمن دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه است، خاطرنشان کرد: نباید برخی تصمیم‌گیری‌ها موجب ایجاد ناامیدی در مردم شود مدیران کل در اجرای دستورالعمل‌های ملی باید دقت لازم را داشته باشند.

وی اضافه کرد: تریبون‌های آزاد، مجامع سیاسی و غیره باید مورد توجه قرار گیرد. 

رمضانی گفت: برای انتخابات اسفندماه پیش‌رو یک هزار و 296 شعبه ثابت و سیار در سطح شهرها و روستاهای استان کردستان پیش‌بینی شده است و می‌طلبد همه دستگاه‌ها با ستاد انتخابات استان همراه باشند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول