اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نجاتگران سمنانی به ۷۹۸۷ حادثه‌دیده خدمات ارائه دادند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: نجاتگران استان سمنان امسال به بیش از هفت هزار و 987 حادثه‌دیده خدمات اراده دادند.

نجاتگران سمنانی به ۷۹۸۷ حادثه‌دیده خدمات ارائه دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا باغبان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به حوادث ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ گفت: در این بازه زمانی، یک هزار و 449 حادثه توسط هلال‌احمر استان پوشش داده شده است.

وی بیان کرد: ۷۹۴ مورد از این حوادث ترافیکی، ۴۹ مورد آبگرفتگی، ۳۳ مورد حوادث کوهستان، ۱۲۳ مورد خدمات شهری، ۴۰۷ خدمات حضوری و ۴۳ مورد حوادث دیگر را شامل شده است.

باغبان افزود: از ابتدای فروردین تا پایان آذر ماه، هفت هزار و 987 نفر تحت تأثیر حوادث قرار گرفته که از این تعداد، هفت هزار و 883 نفر مصدوم شدند و ۵۷۶ نفر از مصدومان توسط نیروهای هلال‌احمر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به حوادث خاص ۹ ماهه امسال گفت: نیروهای عملیاتی در جریان ۴۹ مورد سیلاب و آبگرفتگی در استان، به ۸۸۳ نفر امدادرسانی کردند. 

وی تصریح کرد: پنج هزار و 492 نیروی عملیاتی در قالب یک هزار و 641 تیم با به‌کارگیری ۸۷۳ خودروی آمبولانس، خودروی نجات و خودروی کمک‌دار در مأموریت‌های امدادی ۹ ماهه گذشته مشارکت داشته‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان ادامه داد: در این مدت، پایگاه آهوان با ۲۱۸ مورد حادثه، پایگاه ده‌نمک با ۱۹۳حادثه و پایگاه میامی با ۱۴۹ حادثه، سه پایگاه استان سمنان بودند که بیشترین حادثه را در استان پوشش داده‌اند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول