اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برنامه توزیع شیرخشک در کشور با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صورت می‌گیرد

مدیریت و نظارت بر توزیع شیرخشک در کشور به معاونت غذا و داروی هرمزگان سپرده شد.

برنامه توزیع شیرخشک در کشور با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صورت می‌گیرد

 گزارش  خبرگزاری فارس از بندرعباس،  حامد فلاح معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این خصوص گفت:  منوچهر دادگرنژاد سرپرست اداره کل امور فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو طی حکمی بنا به تجارب، تعهد و عملکرد مثبت معاونت غذا و داروی هرمزگان و در راستای توزیع محصولات سلامت محور، توزیع کلیه شیرخشک‌های رگولار و رژیمی غیریارانه‌ای را به این معاونت تفویض کرد. 

 

وی در این رابطه گفت: با توجه به اهمیت این کالای سلامت محور استراتژیک، از این تاریخ، پاسخگویی و بررسی درخواست و اعلام  کمبودهای شیرخشک‌های سایر معاونت های غذا و دارو کشور و نظارت بر اجرای صحیح این برنامه بر عهده این معاونت خواهد بود و کارشناسان مربوطه آماده همکاری با دیگر معاونت های غذا و دارو در سراسر کشور می باشند. 

وی، تدوین برنامه توزیع ماهیانه بر اساس عوامل متعددی نظیر برآورد نیاز استان‌ها، جمعیت اتباع و افراد بدون کارت ملی، بررسی توان تولید شرکت‌های تولیدکننده ،توزیع ماهیانه شرکت‌های توزیع شیرخشک و... دانست و افزود: نظارت بر اجرای دقیق برنامه توزیع نیز از اهم وظائف می باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول