اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

راه‌اندازی مرکز جامع درمان دیابت و ترمیم زخم در سمنان

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان از راه‌اندازی مرکز جامع درمان دیابت و ترمیم زخم در سمنان به‌عنوان طرح مهم این نهاد نام برد.

راه‌اندازی مرکز جامع درمان دیابت و ترمیم زخم در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی منصفی‌راد، رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان از مرکز جامع دیابت و ترمیم زخم به‌عنوان طرح مهم این نهاد نام برد و گفت: قرار است این مرکز در سمنان راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه این مرکز تخصصی با هدف پیشگیری و درمان دیابت راه‌اندازی می‌شود، اظهار کرد: این مرکز با هدف ارائه خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی در حوزه دیابت و با رویکرد ویژه به درمان زخم دیابتی و انواع زخم‌های مزمن ایجاد می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان ادامه داد: رویکرد این مرکز، ارائه درمان مناسب و مؤثر، تلاش در راستای تسریع روند بهبود زخم و حفظ اندام که یکی از معضلات بیماری دیابت است، خواهد بود.

منصفی‌راد بیان کرد: فعالیت اصلی این درمانگاه شامل خدمات عمومی و خدمات تخصصی در حوزه دیابت، درمان انواع زخم‌ها، خدمات عمومی و خدمات تخصصی در حوزه زخم است.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول