اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

نماهنگ «قدس شریف» در آستانه روز غزه رونمایی شد + فیلم

در آستانه روز «غزه» از نماهنگ «قدس شریف» با شعری از علیرضا قزوه و آهنگسازی زنده‌یاد فریدون ناصری رونمایی شد.

نماهنگ «قدس شریف» در آستانه روز غزه رونمایی شد + فیلم

به گزارش خبرنگار هنر خبرگزاری فارس، قطعه ارکسترال «قدس شریف» با شعری از علیرضا قزوه و آهنگسازی زنده‌یاد استاد ناصری در بزرگداشت عملیات غرورانگیز طوفان‌الاقصی، ابتدای آذرماه در استودیوی 103 مرکز شعر و موسیقی و سرود با حضور پیمان جبلی رئیس رسانه ملی و علیرضا قزوه رئیس مرکز شعر و موسیقی و سرود صداوسیما توسط ارکستر سمفونیک رسانه ملی اجرا، رونمایی و تقدیم حماسه آفرینان غزه شد. 

شاعر این قطعه علیرضا قزوه است و فریدون ناصری آهنگسازی آن را بر عهده داشته است. رهبر این ارکستر سمفونیک حسین شریفی است. کارگردنی این اثر را مصطفی ملوان انجام داده و حمیدرضا صابونی هم تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است.

مرکز موسیقی رسانه ملی و خانه تولیدات جوان مرکز سیمرغ معاونت سیما با هدف «نمایش جلوه‌ای از مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین در برابر صهیونیست‌های جنایتکار و همراهی مردم ایران با مقاومت مردم فلسطین» به مناسبت روز غزه، قطعه تصویری «ارکستر سموفنیک قدس شریف» را طراحی، اجرا و تصویرگذاری کرده‌اند. این نماهنگ روز ۲۹ دی ماه رونمایی و از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود.

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول