اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری نمایشگاه بهاره در زنجان

رئیس اتاق اصناف زنجان به همزمانی روزهای پایانی سال با آغاز ماه رمضان اشاره کرد و گفت: نمایشگاه بهاره و نمایشگاه ضیافت به همین دلیل ادغام شده است.

برگزاری نمایشگاه بهاره در زنجان

محمد بازرگان، رئیس اتاق اصناف استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه بهاره همه ساله برای روزهای پایانی سال برنامه‌ریزی می‌شود، اظهار کرد: امسال با توجه به اینکه ایام پایانی سال با ماه رمضان مقارن است، نمایشگاه بهاره با نمایشگاه ضیافت به صورت مشترک برگزار خواهد شد. 
رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه در این نمایشگاه مواد شوینده و اقلام خوراکی در اولویت قرار دارد، افزود: همچنین با جهاد کشاورزی برای توزیع کالا از طریق مباشرین هماهنگی شده است. 
وی با بیان اینکه نمایشگاه در فضای 4 هزار متر برگزار خواهد شد، گفت: تعداد غرفه‌ها هم 250 تا 300 غرفه پیش‌بینی شده است.
بازرگان با بیان اینکه در ارتباط با برگزاری نمایشگاه نیز سه نفر متقاضی بودند، افزود: در این مناقصه شرکت نمایشگاه‌های کاسپین برنده شد و قیمت غرفه در این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه پاییزه 30 درصد کاهش یافته است. 
رئیس اتاق اصناف زنجان تصریح کرد: کاهش قیمت غرفه قطعا در عرضه کالا به قیمت پایین‌تر تاثیرگذار خواهد بود و همین امر قدرت خرید مردم را هم افزایش می‌دهد. 
وی از تمهیدات اندیشده شده برای حضور افراد مجوزدار در این نمایشگاه خبر داد و افزود: برای حضور در این نمایشگاه از شرکت کنندگان تضمین گرفته می‌شود تا کالای دارای کیفیت بالا عرضه کنند.
 بازرگان زمان پیش‌بینی شده برای برگزاری نمایشگاه بهاره و ضیافت را ۱۴ تا ۲۱ اسفند ماه اعلام کرد.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول