اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

انعقاد قرارداد همدان با پدر آب‌رسانی کشور

مجمع خیرین آبرسان استان همدان موفق به رایزنی و عقد قرارداد با پدر آبرسانی در کشور شد.

انعقاد قرارداد همدان با پدر آب‌رسانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان؛ مجمع خیرین آبرسان استان همدان موفق به رایزنی و عقد قرارداد با علی‌اکبر ابراهیمی، پدر آبرسان کشور شد.  

نمایندگان علی‌اکبر ابراهیمی طی سه روز همراهی با اعضای مجمع خیرین آبرسان استان و مدیران شهرستان‌ها از ۵۹ روستای استان بازدید کردند که در نهایت آبرسانی به ۵۴ روستا، مورد تایید واقع شده است.  

 با جمع‌بندی، تفاهمنامه‌ای توسط شرکت آب و فاضلاب استان و نماینده‌ این خیر، منعقد شد.

مفاد این قرارداد برای آبرسانی به ۵۴ روستای محروم استان است و بر اساس آن، ۴۶ هزار و ۱۵۰ متر لوله به منظور اصلاح و توسعه خط انتقال و هزینه ساخت ۱۵ باب مخزن با حجم‌ ۱۰ تا ۳۰ متر مکعب، توسط این خیر نیک‌اندیش، تامین شود.

در این تفاهمنامه آبرسانی به ۱۰ روستا از شهرستان کبودراهنگ با ۱۲ هزار و ۴۰۰ متر لوله و یک مخزن ۲۰ متر مکعبی، سه روستا با ۳۵۰۰ متر لوله در رزن، چهار روستا با سه هزار متر لوله و سه مخزن ۱۰ متر مکعبی در شهرستان درگزین، ۱۰ روستا با ۶ هزار و ۷۵۰ متر لوله و چهار مخزن در فامنین، چهار روستا با ۳ هزار و ۵۰۰ متر لوله و یک مخزن در شهرستان همدان، پنج روستا با ۲ هزار و ۸۵۰ متر لوله و سه مخزن در شهرستان ملایر، هشت روستا با چهار هزار و ۴۵۰ متر لوله‌گذاری و یک مخزن ۳۰ متر مکعبی در نهاوند، سه روستا با ۳ هزار و ۹۰۰ متر لوله و سه مخزن در تویسرکان و روستای رسول آباد شهرستان بهار با ۱۰۰۰ متر لوله و در نهایت ۶ روستا در اسدآباد با ۴ هزار و ۸۰۰ متر لوله، مورد تبادل قرار گرفت.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول