اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح ۱۷۱ طرح عمرانی و اقتصادی بویراحمد در دهه فجر

فرماندار بویراحمد گفت: ۱۷۱ طرح در این شهرستان با اعتبار هشت هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال آماده افتتاح است.

افتتاح ۱۷۱ طرح عمرانی و اقتصادی بویراحمد در دهه فجر

 شهرام مهدوی مطلق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: دهه فجر امسال در مجموع ۱۹۱ طرح در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار بویراحمد افزود: از این تعداد ۱۷۱ طرح به بهره برداری می رسد و در مجموع برای طرح‌های افتتاحی هشت هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع طرح‌های افتتاحی ۴۸ طرح در حوزه برق، ۳۰ طرح در حوزه راه و دیگر طرح‌ها نیز در حوزه فیبرنوری ، گازرسانی و طرح هادی بنیاد مسکن است.

مهدوی مطلق ابراز کرد: در دهه فجر نیز عملیات اجرایی ۲۰ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان آغاز می‌شود.

این مسوول تاکید کرد: افتتاح تولید خوراک آبزیان برای اولین بار به عنوان تکمیل زنجیره ارزش در صنعت آبزیان استان، افتتاح خط انتقال چاه شماره یک مادوان، تکمیل بیمارستان سوختگی یاسوج و افتتاح قطعه دوم کمربندی یاسوج از جمله طرح های افتتاحی در دهه فجر خواهند بود.

فرماندار بویراحمد ادامه داد: همچنین زیر سازی و آسفالت بیش از ۶۰۰ هزار متر مربع معابر روستایی به ویژه حاشیه شهر یاسوج، پایدار سازی ۸۰ درصدی شبکه برق شهر یاسوج و کل شهرستان با تعویض سیم به کابل‌های خود نگه‌دار و توسعه روشنایی روستایی و شهری و کلنگ زنی پمپاژ و تامین آب اراضی کشاورزی نقاره خانه از دیگر برنامه های مهم دهه فجر امسال است.

گفتنی است؛ سال گذشته، ۱۷۴طرح عمرانی، فرهنگی و بهداشتی در این شهرستان در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افتتاح و کلنگ زنی شد.

از این تعداد طرح ، ۱۲۶ طرح عمرانی در بخش‌های مختلف به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی بیش از ۳۰ طرح عمرانی هم آغاز شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول