اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف 400 کیلو تریاک در اتاق خواب

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف قریب به 400 کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در شهرستان رودان خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل یک قبضه اسلحه شکاری با 8 عدد فشنگ مربوطه و مقداری مشروبات الکلی دست ساز کشف و ضبط شد.

کشف 400 کیلو تریاک در اتاق خواب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان  امروز اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ با همکاری اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس از انتقال یک محموله مواد مخدر از شهرستان کهنوج به شهرستان رودان مطلع  و موضوع را  بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با گسترش چتر اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی ، ضمن شناسایی منزل و محل دپو مواد مخدر در یکی از محلات رودان با تشکیل یک تیم مشترک وبا همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرعباس به محل اعزام ودر یک عملیات ضربتی و غالفگیرانه  در بازرسی از منزل متهم  و داخل یکی از اتاق های خواب تعداد 40بسته جمعا 395کیلو تریاک، یک قبضه اسلحه شکاری و تعداد 8 عدد فشنگ مربوطه و همچنین در بازرسی از انبار منزل مقداری مشروبات الکلی دست ساز کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: در این عملیات یک قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه خودرو  پژو پارس که در جابجای محموله مواد مخدر بکارگیری شده بود، توقیف شد. 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که اشراف اطلاعاتی و تعامل عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح فراجا می باشد و ظرفیت های گسترده ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد کرده است، بیان داشت: متهم دستگیرشده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان قاچاق این محموله مواد مخدر ادامه دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول