اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پیوند مردم با دولت با بن‌بست‌شکنی پروژه‌های نیمه‌تمام چندین ساله

استاندار گلستان گفت: خوشبختانه در دولت سیزدهم با بن‌بست‌شکنی‌های انجام شده در گلستان در پروژه‌هایی که برخی از آنها قدمت ۳۰ ساله دارند، باعث ایجاد پیوند بین مردم و دولت شده‌است.

پیوند مردم با دولت با بن‌بست‌شکنی پروژه‌های نیمه‌تمام چندین ساله

به گزارش خبرگزاری فارس از گالیکش، علی‌محمد زنگانه عصر امروز در سفر خود به شهرتازه تاسیس ینقاق و در دیدار با مردم در سالن ورزشی این شهر اظهارکرد: پیشرفت استان و منطقه با وحدت، اتحاد و انسجام امکان‌پذیر است و این استان با وحدت مثال‌زدنی خود روی ریل پیشرفت قرار دارد.

وی تصریح کرد: استان گلستان بیش از هرزمان دیکر برای ادامه پیشرفت و توسعه نیاز به اتحاد و انسجام دارد و می‌بایست این اتحاد و انسجام تقویت شود.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم این استان، وحدت بین علمای شیعه و سنی، نوحدت خبگان  از اقوام مختلف و مردم با قومیت‌های گوناگون است که در کنار هم با وحدت زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به اختلاف‌افکنی دشمن در راستای خدشه‌دار کردن وحدت مردم گلستان ادامه داد: قطعا دست‌هایی از جنس دشمن، تلاش دارد تا این وحدت را از بین ببرد و همه ما نباید اجازه دهیم این وحدت که در کشور مثال‌زدنی است از بین برود.

زنگانه با اشاره به اقدامات ارزنده دولت سیزدهم در کشور به ویژه استان گلستان گفت: خوشبختانه در دولت مردمی سیزدهم برخی از ابرپروژه‌های نیمه‌تمام که قدمت ۳۰ ساله دارند، توسط دولت سیزدهم بن‌بست‌شکنی شدند و این بن‌بست‌شکنی‌ها باعث ایجاد پیوند دوباره بین مردم و دولت شده‌است.

وی با اشاره به انتصابات مدیران بومی در استان گلستان ابرازکرد: یکی از اقدامات خوب دولت سیزدهم، انتصاب مدیران بومی در سطح ادارات کل و معاونین با نسبت قابل قبول از اقوام مختلف بوده‌است و در این دولت ۹۴ درصد از مدیران بومی در ادارات کل، مدیران و فرمانداران در شهرستان‌ها انتصاب شدند.

استاندار گلستان توزیع عادلانه فرصت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها را از دیگر اقدامات دولت سیزدهم برشمرد و یادآور شد: تلاش ما این است تا فرصت‌ها و منابع موجود در گلستان به صورت عادلانه در سراسر استان با هدف توسعه و پیشرفت توزیع شود و با توجه به اینکه حدود ۵۰ درصد جنعیت استان در روستاها هستند، تلاش داریم تا اولویت ما در مسیر توسعه، پروژه‌های روستامحور باشد.

وی افزود: با همکاری دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، امنیتی و حتی نظامی قاطعانه برای وصول مطالبات و منابع استان ایستادیم تا این منابع را از افراد سودجو و فرصت‌طلب پس بگیریم و توانستیم با این اقدامات نرخ مشارکت اقتصادی استان را در دولت سیزدهم به ۷.۹ درصد برسانیم‌

زنگانه با اشاره به بازپس‌گیری مرتع ۱۰ هکتاری شهر ینقاق خاطرنشان‌کرد: مدیرکل راه و شهرسازی گلستان  ظرف مدت یک هفته  با هماهنگی شورای مسکن استان این زمین را برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تعیین تکلیف کرده و عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن برای مردم این شهر آغاز شود.

وی بیان کرد: تا پایان امسال پایگاه امداد و نجات در حوزه شهرستان گالیکش راه‌اندازی شود و پروژه اقتصادی تولید روغن خام سویا با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی که با ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی تا هفته آینده تعیین تکلیف شود و تا پایان سال ۱۴۰۳ با اشتغال ۱۰۰ نفر به بهره‌برداری برسد‌.

استاندار گلستان ابرازکرد: چمن مصنوعی مدرسه شبانه‌روزی دخترانه شهید شریفی نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد و یک حلقه چاه برای تامین آب شرب تا سه ماه آینده تجهیز و وارد مدار شده و خط پمپاژ و مجتمع آبرسانی ینقاق نیز تا ۶ ماه آینده اصلاح و بهسازی شود.

وی گفت: سیستم گرمایشی و سرمایشی و کف‌پوش سالن ورزشی شهدای ینقاق بهسازی و نوسازی شود.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول