اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

چالش اخلال در آبرسانی به روستاهای آسارا مرتفع می‌شود

تلاش گروه‌های عملیاتی برای پایداری شبکه آبرسانی مناطق روستایی وکوهستانی آسارا در پی بارش سنگین برف و سقوط بهمن در شمال استان البرز بی وقفه ادامه دارد.

چالش اخلال در آبرسانی به روستاهای آسارا مرتفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حمیدرضا نامداری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: بارش برف سنگین و سقوط بهمن در برخی از مناطق بخش آسارا در شمال استان البرز، موجب بروز اختلال محدود در شبکه آبرسان برخی از بخش‌های روستایی این مناطق شد که گروه‌های عملیاتی شرکت درامور آسارا به فوریت و تحت نظارت معاونت بهره برداری و توسعه آب استان در صدد رفع حادثه جاری می‌باشند.

نامداری افزود: شاهد یخ زدگی تاسیسات و قطع خطوط انتقال آب به طول ۴۰۰ متر دراثر برودت هوا و سقوط توده بهمن در روستاهای آسارا از جمله آسیاب درگاه، تکیه سپهسالار با جمعیت تحت پوشش ۸۰۰ نفر هستیم.

وی گفت :علیرغم وجود مخاطرات جانی و ایمنی از اولین ساعات وقوع بحران،گروه رفع حوادث و آبرسانی متشکل از ۹ نفر در ساعات اولیه بحران و خسارت به تاسیسات روستاهای مذکور تشکیل و بصورت شبانه روز مشغول عملیات پایداری شبکه آبرسانی و ورود مجدد خطوط انتقال وچشمه های آب به شبکه آبرسانی هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول