اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

برنامه‌های دهه فجر باید امیدبخش و وحدت آفرین باشد

فرماندار بردسکن گفت: برنامه های دهه فجر باید از یک نشاط و شادابی خاص برخوردار بوده و امید بخش و وحدت آفرین باشد.

برنامه‌های دهه فجر باید امیدبخش و وحدت آفرین باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، علی دهقان زاده در جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر که امروز در فرمانداری بردسکن تشکیل شد، اظهار کرد: همه تشکل ها و مدیران کمیته های 20 گانه ستاد دهه مبارک فجر شهرستان، برنامه‌های امیدآفرین و وحدت بخش در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تدارک ببینند.

وی افزود: برنامه‌های دهه فجر امسال در راستای جهاد تبیین و با همدلی و هماهنگی میان همه دستگاه‌های اجرایی به شکلی منسجم و با برنامه ریزی لازم برگزار شود.

فرماندار بردسکن با بیان اینکه آنچه موجب پویایی یک ملت می‌شود، امید به آینده است، بر امید آفرینی در مردم و جوانان تاکید کرد.

دهقان زاده به اهمیت وجود نشاط اجتماعی در کنار امید به آینده اشاره کرد و افزود: امسال دهه فجر انقلاب اسلامی بین دو مناسبت مهم مذهبی یعنی میلاد حضرت علی(علیه السلام) و مبعث پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) قرار گرفته است که این مهم زمینه‌ای را برای برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های شاد با رویکرد و با  هدف افزایش نشاط اجتماعی بویژه برای جوانان فراهم کرده است.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار کرد: بزرگترین رویداد کشور که باید همگی پای کار باشند بحث انتخابات است. بنابراین در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امید آفرینی به جامعه ضروری است.

پایان پیام/ ۷۰۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول