اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

وزیر کشور: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی سیستان و بلوچستان مطلوب است

وزیر کشور با بیان اینکه هدف از سفر به استان سیستان و بلوچستان رصد و پیگیری پروژه‌های مهم تجاری، مرزی، صنایع و کشاورزی استان است، گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی این استان مطلوب است.

وزیر کشور: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی سیستان و بلوچستان مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، احمد وحیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: هدف از سفر به سیستان و بلوچستان، رصد و پیگیری پروژه‌های مهم آبی، تجارت مرزی، راهسازی، صنایع تولیدی، کشاورزی، دامپروری و ... در این استان است.

وی افزود: از دیگر مسائل مهمی که در این سفر پیگیری می‌شوند بررسی آخرین وضعیت مرزها، نیازهای مرزی و بازارچه‌های مرزی است.

وزیر کشور تصریح کرد: مسئله آب یکی از موضوعات مهم و اصلی استان است که خوشبختانه کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است و ما نیز پیوسته در حال رصد و پیگیری آن هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه ظرفیت مرزی استان سیستان و بلوچستان نسبت به گذشته فعال‌تر و با ساماندهی بهتری در حال انجام است که در همین زمینه برخی از مرزها مانند ریمدان که در گذشته راکد بوده‌اند، اکنون شده‌اند.

وحیدی تاکید کرد: تجارت ما و کشور پاکستان یک امر مهمی است که یکی از واسطه‌های مهم آن ظرفیت مرزهای دو کشور است که خوشبختانه در وضعیت خوبی قرار دارند و یقیناً در حجم تجارت و معیشت ما تاثیرگذار است.ن گفت: به زودی کارخانه آسفالت تفتان در محور اصلی خاش زاهدان راه اندازی خواهد شد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول