اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

دیدارهای مردمی مسئولان جریان ساز نهضت پاسخگویی و اجرای منشور حقوق شهروندی است

معاون استاندار و فرماندار شهرستان کرج گفت: دیدار چهره به چهره مدیران وجهی از اجرای منشور حقوق شهروندی است و این نهضت برای گره گشایی از مشکلات مردم و امیدآفرینی در جامعه باید همواره تداوم داشته باشد.

دیدارهای مردمی مسئولان جریان ساز نهضت پاسخگویی و اجرای منشور حقوق شهروندی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،  یحیی رمضانی در حاشیه دیدار مردمی در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: خدمت بی منت به مردم باید سرلوحه رفتار و مشی مسئولان شهرستان باشد و ضمن تکریم ارباب رجوع با شفافیت دغدغه های مردمی را مورد پیگیری قرار دهند تا میزان رضایتمندی، اعتماد، امیدواری و نشاط در سطح جامعه روز افزون شود.

وی اضافه کرد: دیدار چهره به چهره مدیران با مردم با هدف شنیدن خواسته ها، دغدغه ها، پیشنهادها و مسائل و مشکلات شهروندان و در ادامه رسیدگی و پاسخگویی به آنها، در بین اقشار مختلف روند انجام امور را تسریع و بهبود خواهد بخشید.

رمضانی تصریح کرد: در راستای پاسخگویی مدیران به مردم و رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در سازمان ها و ادارات همه مدیران شهرستان نیز موظف به برگزاری برنامه ملاقات و دیدار مردمی در روزهای مشخصی از هفته هستند؛ این مهم توسط بازرسان فرماندار کرج پایش و پیگیری می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول