اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

پایش بیش از ۳۰۰۰ نفر از متقاضیان طرح جوانی جمعیت در جنوب کرمان

معاون مسکن و بازآفرینی شهری مسکن اداره کل راه‌ و شهرسازی جنوب کرمان از پایش متقاضیان طرح جوانی جمعیت و متقاضیان چهار فرزندی در ۷ شهر جنوب کرمان خبر داد.

پایش بیش از ۳۰۰۰ نفر از متقاضیان طرح جوانی جمعیت در جنوب کرمان

 به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، وحید افشارپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات انجام شده در طرح جوانی جمعیت اظهار کرد: شرایط واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند در قالب قانون طرح جوانی جمعیت از سوی وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شده است که یک قانون در رابطه با خانواده‌های دارای سه فرزند است که فرزند سوم آنها بعد از ابلاغ قانون به دنیا آمده باشد و یک قانون هم امسال مصوب شده که اگر خانواده‌ها دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال باشند، مشمول طرح جوانی جمعیت و دریافت زمین و یا مسکن می‌شوند.

 وی ادامه داد: در جنوب کرمان بیش از ۳۰۰۰ نفر از متقاضیان پایش شده و آماده دیافت زمین هستند.

افشارپور اظهار داشت: در جنوب کرمان تا کنون پایش شهرهای فاریاب، کهنوج، عنبرآباد، نودژ، درب بهشت، جبالبارز و منوجان انجام شده است و در ادامه کار شهرهای باقیمانده نیز درحال پایش نهایی است.

 افشارپور در توضیح طرح جوانی جمعیت و طرح جدید چهار فرزندی بیان کرد: برای طرح جوانی جمعیت تاریخ تولد فرزند متولد شده باید از ۲۴ مهر ماه سال ۱۴۰۰باشد و در طرح چهار فرزندی فرزندان خانواده باید ۲۰ ساله باشند. یعنی تاریخ تولد آنها از یکم فروردین ۱۳۸۲ به بعد باشد.

 معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان توضیح داد: در طرح جوانی جمعیت ( سه فرزندی) هزینه‌های آماده‌سازی ازجمله تسطیح‌، جدول‌سازی و آسفالت از متقاضیان دریافت می‌شود و افراد بعد از ۲ سال تنفس در مدت زمان هشت سال به صورت اقساطی این هزینه‌ها را پرداخت خواهند کرد و در طرح چهار فرزندی هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

 پایان پیام/۸۰۰۶۷/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول