اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تمامی هزینه‌های درمانی دانش‌آموزان مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان توسط بیمه دانا پرداخت می‌شود

مدیرعامل بیمه دانا گفت: تمامی هزینه‌های درمانی دانش‌آموزان مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان توسط بیمه دانا پرداخت می‌شود.

تمامی هزینه‌های درمانی دانش‌آموزان مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان توسط بیمه دانا پرداخت می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا جعفری با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به ویژه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی خاطرنشان کرد: نام و یاد شهدای تروریستی گلزار شهدای کرمان در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد بود.

 وی با اشاره به عیادت از تعدادی از دانش‌آموزان مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در بیمارستان‌های شهید باهنر و افضلی‌پور کرمان بیان کرد: خوشبختانه روند درمان دانش‌آموزان مجروح این حادثه در حال پیگیری است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

 جعفری افزود: با توجه به اینکه تمامی دانش‌آموزان مجروح این حادثه عضو بیمه حوادث دانا هستند،  تمامی هزینه‌های درمانی آنها توسط بیمه دانا پرداخت می‌شود.

مدیرعامل بیمه دانا همچنین به دیدار خانواده تعدادی از شهدای دانش‌آموز این حادثه تروریستی رفت و بر پیگیری مسائل و مشکلات خانواده این دانش‌آموزان شهید تاکید کرد.

 رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز با اشاره به شهادت ۲۶ دانش‌آموز در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بیان کرد: آمار بالای شهدای کودک، دانش‌آموز و زنان نشانه خفت و خواری عاملان این حادثه تروریستی است.

 وی از مجروح شدن بیش از ۶۰ دانش‌آموز استان کرمان در این حادثه خبر داد و افزود: روند درمان دانش‌آموزان مجروح از آغازین لحظه‌های این حادثه توسط کارگروه تشکیل شده در اداره کل آموزش و پرورش استان در حال پیگیری است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول