اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

صدور پروانه ساخت در منطقه ۱۰۵۰ هکتاری بلوار شهید خداکرم قم

مدیر منطقه3 شهرداری قم گفت: بر اساس طرحی که در سال ۱۴۰۰ ابلاغ شد، در بلوار شهید خداکرم، حدفاصل پل شهید دستغیب تا بلوار شهید رجایی به کاربری مسکونی تبدیل گردید که با استقبال خوب همشهریان مواجه شد و مالکان این محدوده (از پل شهید دستغیب تا میدان شهید رجایی، حریم ریل راه‌آهن) می‌توانند جهت بهره‌مندی از امتیازات خود شامل پروانه و... به شهرداری منطقه3 مراجعه کنند.

صدور پروانه ساخت در منطقه ۱۰۵۰ هکتاری بلوار شهید خداکرم قم

مهرداد روحانی وزیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بلوار خدا‌کرم و جاده کوه‌سفید، مناطق رو به توسعه منطقه ۳ هستند که قابلیت ساخت‌وساز و توسعه ازنظر شهر و شهرداری را دار است و هر دو بافت صنعتی دارند.

مدیر منطقه ۳، به طرح ۱۰۵۰ هکتاری اشاره و گفت: در سال ۱۴۰۰ این طرح ابلاغ‌شده که در بلوار خداکرم، حدفاصل پل دستغیب تا بلوار شهید رجایی به کاربری مسکونی تبدیل شد و به دلیل قیمت پایین زمین، استقبال خوبی از طرف مردم صورت گرفت و مالکان این محدوده (از پل شهید دستغیب تا میدان شهید رجایی، حریم ریل راه‌آهن) می‌توانند جهت بهره‌مندی از امتیازات خود شامل پروانه و... هرچه سریع‌تر به شهرداری منطقه سه مراجعه کنند.

روحانی تأکید کرد: به دلیل توجه به نکات زیر‌بنایی به آب‌های سطحی توجه خاص شد که در این خصوص ۳۰ منطقه بحرانی موجود بود که در حال حاضر این عدد به ۵ رسیده درحالی‌که در شرایط بحرانی قرار ندارد.

وی به پروژه خیابان بافقی اشاره و تصریح کرد: این خیابان به طول ۱۱۰۰ متر لوله‌گذاری شده که واحدهای مسکونی موازی کمربند امام ‌علی(ع) و حدفاصل خیابان امام و بلوار بهارستان (انتهای مدرس) را شامل می‌شود که بر اساس آن، هیچ مشکلی در حال حاضر در زمینه آب‌های سطحی وجود ندارد.

پایان پیام/ ۷۸۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول