اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عملیات‌ ضد صهیونیستی در شمال تل‌آویو با 1 کشته و 18 زخمی+فیلم و عکس

منابع اسرائیلی خبر دادند که در جریان عملیاتهای ضد صهیونیستی در شهرک «رعنانا» واقع در شمال شرق تل‌آویو، 18 صهیونیست زخمی و یک نفر هم کشته شده است.

عملیات‌ ضد صهیونیستی در شمال تل‌آویو با 1 کشته و 18 زخمی+فیلم و عکس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری اسرائیلی و فلسطینی از وقوع دو عملیات علیه شهرک‌نشینان صهیونیست در شهرک «رعنانا» واقع در شمال شرق تل‌آویو خبر دادند. گفته می‌شود که در پی این عملیاتها، ۱۹ اسرائیلی زخمی شده‌اند که حال سه نفر از آنان به شدت وخیم است.

این عملیاتها در قالب زیرگیری و حمله با سلاح سرد بوده است. برخی از منابع صهیونیست خبر دادند که در پنج منطقه از رعنانا عملیات صورت گرفته است.

 

 

آلموگ بوکر خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی می‌گوید که این عملیاتها در سه منطقه رخ داده است. بسیاری از منابع اسرائیلی این عملیات را «حادثه غیر عادی» توصیف کرده و گفتند که باید تحقیقات بیشتری در این زمینه صورت بگیرد.

 

 

 

 

شبکه ۱۳ اسرائیل خبر داد که این عملیات در سه منطقه از رعنانا صورت گرفته است. پلیس اسرائیل هم این عملیات را غیر عادی بیان کرد و گفت که همچنان در حال تحقیقات است.

شهردار رعنانا از صهیونیستهای حاضر در این شهرک خواست که به هیچ عنوان از منازل خود خارج نشوند. پلیس اسرائیل از ساکنان این منطقه و تل‌آویو خواست که به دستورات نیروهای امنیتی عمل کنند.

 

 

 

 

شبکه ۱۴ اسرائیل اذعان کرد که یک نفر از از این افراد زخمی کشته شده است و وضعیت چهار نفر دیگر هم وخیم است. در حال حاضر، نیروهای امنیتی اسرائیلی در محل حادثه حضور دارند و اجازه عبور و مرور در این منطقه را نمی‌دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول