اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

زمین چمن مصنوعی سرکان افتتاح می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از افتتاح فاز نخست زمین چمن مصنوعی سرکان با صرف ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دهه فجر خبر داد.

زمین چمن مصنوعی سرکان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محسن شایسته ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه در سالن جلسات ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری ۵۰ برنامه فرهنگی - ورزشی و پروژه‌های ویژه دهه فجر اداره ورزش و جوانان اظهار کرد: فاز نخست زمین چمن مصنوعی شهر سرکان در دهه فجر با صرف اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه کلنگ پروژه زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در دهستان سیدشهاب برای سه روستا با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به زمین زده خواهد شد گفت: ۵۰ درصد اعتبار پروژه مصوب شده و با تخصیص بالای ۳۰ درصد انجام خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان به بهره‌برداری فاز نخست پروژه استادیوم شهید هرمزی با صرف اعتبار یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و افزود: بازسازی سالن ورزشی شهید بهرامی با یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز انجام دادیم.

وی گفت: با توجه به اینکه ۴۳ سال رشته ژیمناستیک در تویسرکان فعال است برای اولین بار تجهیزات این رشته ورزشی خریداری و سالن تخصصی ژیمناستیک راه‌اندازی کردیم.

شایسته در خصوص پروژه‌های عمرانی فعال این نهاد با اشاره به پیشرفت ۴۵ درصدی زمین چمن عین‌آباد ادامه داد: پروژه ملی سالن باستانی با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار ۶ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده از سفر ریاست جمهوری در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه خوابگاه ورزشی به عنوان یک ضرورت و نیاز اساسی برای شهرستان است اضافه کرد: به همین دلیل این پروژه در دو طبقه و زیر زمین پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصد در حال ساخت است، اعتبار ۵ میلیارد تومان مصوب برای تکمیل خوابگاه در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با بیان اینکه مقرر شده دو پروژه سالن باستانی و خوابگاه سال آینده افتتاح شود بیان کرد: مجتمع ورزشی بانوان با صرف یک‌میلیارد تومان اعتبار دیواره‌کشی شد همچنین قول اجرای چمن مصنوعی در محوطه این مجموعه را گرفتیم.

وی از کمک ۲۳۰ میلیون تومانی خیران برای تعمیر و تجهیز مورد نیاز اماکن ورزشی خبر داد و گفت: با افتتاح پروژه‌های ورزشی تویسرکان در دهه فجر سرانه ورزشی این شهرستان از ۶۴ سانتی متر به ۷۳ سانتی متر افزایش می‌یابد.

پایان پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول