اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کانال‌های انتخاباتی صدا و سیما فرصتی برای ارائه برنامه‌های داوطلبان انتخابات مجلس

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:کانال‌های انتخاباتی صدا و سیما فرصتی برای بیان افکار، اندیشه‌ها و برنامه‌های داوطلبان انتخابات مجلس است.

کانال‌های انتخاباتی صدا و سیما فرصتی برای ارائه برنامه‌های داوطلبان انتخابات مجلس

سید علی احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به افتتاح کانال‌های انتخاباتی در استان گفت: روز گذشته با حضور مسوولان استانی ‌و ملی سه کانال برای سه حوزه انتخابیه گچساران و باشت، بویراحمد، دنا و مارگون و کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی افتتاح شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و تلاش دشمن برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌ها گفت: جهاد تبیین بهترین راه برای از بین بردن این نقشه دشمنان در آستانه انتخابات است و صدا و سیما بهترین مرکز برای جهاد تبیین است.

وی با اشاره به اقدام فوق‌العاده ارزشمند صدا و سیما برای راه‌اندازی شبکه‌های انتخاباتی در استان‌‌ها گفت: داوطلبان انتخاباتی از این راه می‌توانند افکار، اندیشه‌ها و برنامه‌های خود را با مردم در میان بگذارند و از این روش داوطلبان را محک می‌زنند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ممکن است مردم به دلیل مشغله کاری نتوانند در برنامه‌های تبلیغاتی کاندیدا شرکت کنند اما با استفاده از این کانال‌های تلویزیونی در جریان برنامه‌های انتخاباتی کاندیدا قرار می‌گیرند و کاندیدا در یک فضای همراه با آرامش خود را به مردم معرفی می‌کنند.

احمدزاده مردم را به حضور باشکوه در پای صندوق‌های رای دعوت کرد و گفت: مردم باید در این صحنه بزرگ پای کار بوده و نمایندگان شایسته‌ای برای استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

استاندار با تاکید بر برگزاری انتخاباتی سالم در استان گفت: مجریان انتخابات در استان مصمم و همدلی به برگزاری انتخاباتی سالم در جای جای کهگیلویه و بویراحمد هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول