اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برگزاری باشکوه انتخابات اقتدار انقلاب را در دنیا به نمایش خواهد گذاشت

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: برگزاری باشکوه و مقتدرانه انتخابات، جمهوریت نظام و انقلاب را که نقطه قوت و افتخار ایران اسلامی است، در دنیا برجسته کرده و به نمایش خواهد گذاشت.

برگزاری باشکوه انتخابات اقتدار انقلاب را در دنیا به نمایش خواهد گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در نشست با اعضای ستاد انتخابات، هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان کلاله اظهار داشت: برگزاری باشکوه و مقتدرانه انتخابات، بعد جمهوریت نظام و انقلاب را که نقطه قوت و افتخار ایران اسلامی است، در دنیا برجسته کرده و به نمایش خواهد گذاشت.

وی افزود: لازمه عملیاتی شدن راهبرد رسام در برگزاری انتخابات، تعامل و هماهنگی همه دست‌اندرکاران، از هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی است و این تکلیف اعتقادی و قانونی ما است.

رئیس ستاد انتخابات با بیان اینکه ماموریت سخت و سنگینی بر دوش داریم تصریح کرد:با تعامل، هماهنگی، هم‌پوشانی و هم‌افزایی این ماموریت سهل خواهد شد؛ قطعا این هم‌کاری و تعامل فراتر از قانون نبوده و در چهار چوب قانون برای اجرای بهتر و کامل‌تر وظایف ما خواهد بود.

سید علی مهاجر انتخابات در ایران اسلامی را یکی از مظاهر اصلی مردم سالاری دینی برشمرد و ادامه داد: استفاده از معتمدین مردمی در هیئت‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات نیز یکی دیگر از مظاهر مشارکت مردم در انتخابات است.

وی بیان کرد: همه مدیران در سطوح مختلف، از دهیاران تا سطوح استانی مدیریتی، در رفتار و گفتار خود مراقبت نمایند تا شائبه موضع‌گیری له یا علیه نامزدی ایجاد نشود، قطعا در صورت محرز شدن تخلف، برخورد خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نه تنها دولت سیزدهم بلکه تمام دوران ۴۵ ساله نظام، امیدآفرین و مشوقی برای حضور مردم در انتخابات خواهد بود، دستاوردهای کم‌نظیری که توسط دشمنان با ابزار رسانه و فضای مجازی پوشیده شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول