اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

افزایش 22 درصدی پروازهای خارجی فرودگاه‌ مشهد در 9 ماهه امسال

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی افزایش 22 درصدی پروازهای خارجی فرودگاه‌ مشهد در 9 ماهه امسال خبر داد.

افزایش 22 درصدی پروازهای خارجی فرودگاه‌ مشهد در 9 ماهه امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود امانی‌بنی، مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی در بیان آخرین وضعیت میزان تغییرات پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس در ۹ ماهه امسال اظهار کرد: در این مدت ۴۲ هزار و ۲۸۸ پرواز در فرودگاه مشهد نشست و برخاست داشته و ۵ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۸۲۹ مسافر نیز جابه‌جا شده‌اند.

وی افزود: در این مدت ۳۲ هزار و ۷۷۸ پرواز داخلی نیز نشست و برخاست داشته و ۴ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۳۶۸ مسافر داخلی جابه‌جا شده‌اند.

امانی بنی ادامه داد: در ۹ ماهه امسال ۹ هزار و ۵۱۰ پرواز خارجی در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس نشست و برخاست داشته که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیر کل فرودگاه های خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین یک میلیون و ۲۲۸ هزار و ۴۶۱ مسافر پروازهای خارجی در فرودگاه مشهد جابه‌جا شدند که این میزان نیز حاکی از رشد ۱۴ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته دارد. 

وی ادامه داد: در این مدت بیشترین پرواز داخلی به مسیر مشهد-تهران با ۷ هزار و ۶۳۴ پرواز و یک‌ میلیون و ۶۸ هزار و ۱۸۶ مسافر و بیشترین سهم پروازهای خارجی به مسیر مشهد-نجف با یک‌هزار و ۶۶۷ پرواز و ۲۱۲ هزار و ۸۰ مسافر اختصاص پیدا کرده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول