اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

واگذاری ساخت 7 هزار واحد مسکونی به سازمان همیاری‌های یزد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های یزد گفت: ساخت پروژه‌ نهضت ملی مسکن به این مجموعه سپرده شده که تاکنون بیش از هفت هزار واحد در دستور کار قرار گرفته و با قوت و حمایت شورای مسکن استان در حال اجراست.

واگذاری ساخت 7 هزار واحد مسکونی به سازمان همیاری‌های یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا عظیمی‌زاده در نشستی با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها و همچنین مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی و ۱۶ شهردار این استان بر آمادگی کامل این سازمان برای همکاری بیشتر با سازمان‌های همیاری ‌و شهرداری‌های کشور در اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد.

وی افزود: در تلاش هستیم در اجرای پروژه‌های شهری نیز به صورت جدی به عنوان یار و یاور شهرداری‌ها وارد شویم و سازمان ‌همیاری شهرداری‌های یزد برای همکاری بیشتر با سازمان‌های همیاری شهرداری‌های کشور و شهرداری‌ها در اجرای پروژه‌های عمرانی و با کیفیت قابل قبول آمادگی کامل دارد.

علی فاطمی،‌ مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان جنوبی ضمن تاکید بر ضرورت افزایش تعاملات سازمان همیاری شهرداری‌های یزد و خراسان جنوبی، بیرجند را یکی از مقاصد اصلی گردشگران داخلی برای بهره بردن از زیبایی‌های این شهر دانست.

وی افزود: با توجه به اینکه سازمان همیاری شهرداری‌های یزد به عنوان قرارگاه سازندگی در مسیر توسعه و آبادانی استان شناخته شده بتوان در حوزه مدیریت شهری پروژه‌های مشترکی را با سازمان همیاری شهرداری‌های یزد آغاز کرد و به بهره‌برداری رساند.

پایان پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول