اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کاهش آمار تصادفات در خراسان‌شمالی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: با توجه به آمار ۸ ماهه پزشکی قانونی در خصوص مصدومان و متوفیان حوادث جاده‌ای، کاهش آمار تصادفات در خراسان‌شمالی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است.

کاهش آمار تصادفات در خراسان‌شمالی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان‌شمالی، محمد مشتری، مدیرکل این سازمان در سیزدهمین جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان بر هم افزایی دستگاه‌های اجرایی برای کاهش آمار تصادفات و متوفیان سوانح رانندگی در خراسان شمالی تاکید کرد.

وی با ارائه آمار ۸ ماهه پزشکی قانونی در خصوص مصدومان و متوفیان حوادث جاده ای در کشور و استان، اظهار کرد: در مدت باقی مانده تا پایان سال جاری، باید تلاش کنیم آمار مصدومان و متوفیان در محورها کاهش یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: ارتقای فرهنگ ترافیک نیز در کاهش تصادفات جاده ای بسیار موثر است و با راهکارهای مختلف می توان سطح آگاهی کاربران جاده ای را افزایش داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی هم در این جلسه اظهارکرد: در وقوع تصادفات شاخص های مختلفی موثر است و با توجه به افزایش آمار تصادفات جاده ای در استان باید سطح مهارت و فرهنگ ترافیکی ارتقا یابد.

رشیدی به ضعف هایی که در مهارت و فرهنگ رانندگی وجود دارد، اشاره کرد و ادامه داد: دستگاه های اجرایی متولی و فضای مجازی می توانند در فرهنگ ترافیک و کاهش سوانح رانندگی بسیار موثر باشند.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول