اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

تازه‌های آناتومی گری 2024 و اطلس آناتومی نتر 2023

در این مقاله قصد داریم تازه‌های کتاب‌های آناتومی گری 2024 و اطلس آناتومی نتر 2023 را به شما معرفی کنیم.

تازه‌های آناتومی گری 2024 و اطلس آناتومی نتر 2023

این دو کتاب پزشکی از جمله منابع معتبر و محبوب دانشجویان و متخصصان رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی هستند که با تصاویر رنگی و دقیق از اجزای بدن انسان، مفاهیم آناتومی را به صورت بالینی و کاربردی ارائه می‌دهند.

معرفی آناتومی گری 2024

چاپ پنجم آناتومی گری 2024، با متنی مختصر و خوانا به همراه تصاویر مثال‌زدنی، منبعی جامع برای اطلاعات ضروری در مورد آناتومی انسان است. این جلد از کتاب که به‌طورکامل بازنگری شده، بر اطلاعات اصلی مورد نیاز دانشجویان پزشکی تمرکز دارد و به صورت آسان و قابل درک با محتوای چند رسانه‌ای همراه است که مفاهیم را هر چه بهتر به دانشجویان آموزش دهد. در این کتاب پزشکی تیمی از نویسندگان متخصص، تجربیات گسترده تدریس و بالینی خود را به اشتراک می گذارند.

آناتومی گری 2024، یک اطلس آناتومی بدن انسان است که طیف وسیعی از دانشجویان رشته‌های مختلف (برای مثال پزشکی، دندانپزشکی و فیزیوتراپی) می‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین این کتاب با برنامه‌های درسی سنتی، سیستمیک و مشکل-محور سازگار است.

ویژگی‌های کلیدی این نسخه عبارتند از:

تأکید بر کاربردهای عملی مفاهیم آناتومیک: اطلس آناتومی گری با پوشش منحصربه‌فرد آناتومی سطحی، تصاویر تشخیصی مرتبط و مطالعات موردی بالینی، به دانشجویان کمک می‌کند که کاربردهای عملی مفاهیم آناتومیک را درک کنند.
ارائه آناتومی بر اساس ناحیه بدن: این کتاب آناتومی را به صورت منطقی بر اساس ناحیه بدن ارائه می‌دهد. همچنین، فصل‌های به روز شده برای هر سیستم اصلی بدن، دیدگاه متفاوتی ارائه می‌دهد.
محتوای آنلاین جدید و بهبود یافته: این کتاب بهترین اطلس آناتومی شامل محتوای آنلاین جدید و بهبود یافته مانند سؤالات خودارزیابی، موارد بالینی پزشکی و فیزیوتراپی، ابزار آناتومی سطحی تعاملی و موارد دیگر است.
محتوای بالینی بازنگری و به‌روز شده: این کتاب محتوای بالینی را به صورت بازنگری و به روز شده ارائه می‌دهد. 
افزودن فصل جدید نورآناتومی: آناتومی گری 2024 فصل به روز شده‌‌ای به نام نورآناتومی را ارائه می‌دهد که به دانشجویان کمک می‌کند جنبه‌های کلیدی این موضوع چالش‌برانگیز را در زمینه آناتومی عمومی بیاموزند.
درک بهتر اعصاب جمجمه‌ای: این کتاب با ارائه نقشه‌ای بصری و خلاصه‌ای از توزیع و عملکرد عصب جمجمه‌ای،‌ درک اعصاب پیچیده این بخش از بدن را بهبود می‌بخشد.
ارائه طرح‌واره‌هایی برای ساختارها و موضوعات کلیدی: این کتاب در هر فصل، نقشه‌های شماتیک برای ساختارها و موضوعات کلیدی ارائه می‌دهد. این طرح‌ها، رویکرد ساده‌ای برای معرفی هر موضوع ارائه می‌دهند و برای درک اولیه و سریع طراحی‌های آناتومی مناسب هستند.

برای خرید کتاب آناتومی گری 2024، اینجا کلیک کنید.

معرفی اطلس آناتومی نتر 2023

اطلس آناتومی نتر 2023، اطلسی شناخته‌شده و قابل اعتماد است که تصاویر رنگی و دقیقی از اجزای بدن انسان را با نگرش بالینی برای بیننده به ارمغان می‌آورد. این اطلس شامل تصاویر مشهور دکتر فرانک نتر و دکتر کارلوس ماچادو است که هر دو از پزشکان و هنرمندان مشهور در زمینه تصویرپردازی پزشکی هستند. این اطلس با برنامه‌های درسی مختلف سازگار است و شامل تصاویر رادیولوژیک و آناتومیک است که رایج‌ترین دیدگاه‌های مدرن را نشان می‌دهد.

ویژگی‌های کلیدی این نسخه عبارتند از:

تصاویر واضح و دقیق: این کتاب طرح‌هایی از بدن انسان از دیدگاه بالینی را از دکتر فرانک نتر و دکتر کارلوس ماچادو، یکی از برجسته‌ترین تصویرگران پزشکی ارائه می‌دهد. این تصاویر از وضوح و دقت بالای برخوردارند و با کمک آن‌ها، دانشجویان مفاهیم آناتومی را به راحتی درک می‌کنند.
محتوای ارائه شده توسط متخصصان: اطلس آناتومی نتر 2023 توسط متخصصان آناتومی و مربیانی از سراسر جهان تهیه شده و به خواننده اطمینان می‌دهد که محتوای کتاب دقیق و به‌روز است و نیازهای دانشجویان و متخصصان پزشکی را برآورده می‌کند.
پوشش منطقه به منطقه: این کتاب پزشکی پوشش منطقه به منطقه‌ای را از بدن انسان ارائه می‌دهد که به دانشجویان کمک می‌کند که مفاهیم آناتومی را به صورت منطقی و در ارتباط با یکدیگر یاد بگیرند.
جداول عضلانی و نکات مرجع سریع: این کتاب شامل جداولی از عضلات در انتهای هر بخش است. این جداول اطلاعات مهمی در مورد عضلات بدن انسان ارائه می‌دهند که به دانشجویان کمک می‌کند اطلاعات کلیدی را به سرعت مرور کنند.
تصاویر و جداول عصبی جدید: اطلس آناتومی نتر شامل تصاویر جدیدی از دکتر ماچادو است که مناطق بالینی مهم مانند حفره لگن، حفره‌های گیجگاهی و زیر گیجگاهی، شاخک‌های بینی و موارد دیگر را پوشش می‌دهد. همچنین، این کتاب شامل جداول عصبی جدیدی است که به اعصاب جمجمه‌ای و اعصاب پلکس گردنی، بازویی و کمری-خاجی اختصاص دارد.
اصطلاحات به‌روزشده: این کتاب پزشکی از اصطلاحات به‌روزشده بر اساس چاپ دوم استاندارد آناتومی بین‌المللی، واژگان کالبدشناسی Terminologia Anatomica استفاده می‌کند.

شما می‌توانید برای خرید کتاب اطلس آناتومی نتر 2023 بر روی این لینک کلیک کنید.

خرید کتاب‌های آناتومی گری 2024 و اطلس آناتومی نتر 2023

انتشارات جعفری نوین ناشر کتاب‌های تخصصی پزشکی، کتاب‌های آناتومی گری 2024، اطلس آناتومی نتر 2023 را ارائه می‌دهد. این کتب به دانشجویان و علاقمندان به حوزه‌های آناتومی کمک می‌کنند که مفاهیم اصلی این مبحث را با مطالعه متون جامع و تصاویر باکیفیت به خوبی درک کنند. شما می‌توانید برای خرید تخصصی کتاب پزشکی به فروشگاه اینترنتی انتشارات جعفری نوین  به نشانی www.jafaripub.com مراجعه کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول