اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ضرورت ساماندهی روزبازارها در همدان

رئیس کمیسیون نظارت بازرسی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان بر ساماندهی روز بازارهای سطح شهر و نظارت بیشتر بر نحوه فعالیت آنها تاکید کرد.

ضرورت ساماندهی روزبازارها در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مرتضی کرباسیان ظهر امروز در کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورا در صحن شورای شهر اظهار کرد: ساماندهی روز بازارها مطالبه جدی اعضای شورای شهر است که باید با هدف ساماندهی ضوابط فعالیت و بهبود وضعیت آنها انجام شود.

وی با بیان اینکه باید به روزبازارها با دید آموزش‌های شهروندی توجه کرد گفت: در این راستا باید یک ساختار درست و اصولی برای فعالیت آنها تعریف شود به صورتی که فعالیت این مراکز باعث رضایتمندی شهروندان باشد، نه اینکه به یک معضل شهری تبدیل شود.

رئیس کمیسیون نظارت بازرسی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به فعالیت مشاغل مزاحم یادآور شد: ساماندهی وانت بارها امری ضروری است و این امر باید در کمربندی دوم و سوم انجام پذیرد.

وی گفت: ایجاد شهرک‌های صنفی در ساماندهی مشاغل مزاحم می‌تواند موثر باشد.

کاووسی‌امید: ضرورت تعیین مکان‌هایی برای اسکان اضطراری در شهر

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر همدان نیز گفت: لازم است در چهار نقطه شهر مکان‌هایی را برای اسکان موقت و اضطراری شهروندان در زمان‌های بحران شناسایی کنند و زیرساخت‌ها و امکانات اولیه نیز برای آن تعبیه شود.

اکبر کاوسی‌امید اسکان اضطراری در مدیریت بحران و مکان یابی آنها به منظور کاهش آسیب‌پذیری را حائز اهمیت دانست و اضافه کرد: می‌توانیم از این چهار مکان مورد نظر در مواقع غیر بحرانی برای ساماندهی روزبازارها استفاده کرد که این امر همت مدیریت شهری را می‌طلبد.

وی به ساماندهی خودروها و وانت‌های بار فروش سطح شهر اشاره کرد و افزود: این خودروها باعث سد معبر شده و باید متولی مشخصی برای نظارت و کنترل آن تعیین شود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول