اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

سردار تنگسیری: با قدرت در مقابل دشمن ایستاده‌ایم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما با قدرت در مقابل دشمن ایستاده و بروزترین تجهیزات نظامی، موشک ها، شناورها و پهبادهای پیشرفته را ساخته ایم

سردار تنگسیری: با قدرت در مقابل دشمن ایستاده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز در حسینیه ثاراله بندر ماهشهر اظهار کرد: شهدای آسمانی منطقه سوم دریایی بسیار با لیاقت بوده اند، شهدایی که عشق به ولایت و رهبری، عشق بخدا و سکان دار انقلاب، امام عصر را داشته اند‌.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: نباید ولایت را تنها بگذاریم زیرا ولایت مداری از خصلت های شهدا بوده است. نترسیدن از مرگ و چهره‌های نورانی بسیاری از جوانان که اسمانی شدند نشان از ایمان بالای این عزیزان بوده است.

دریادار تنگسیری عنوان کرد: شهید قنواتی، جوانی کم سن و سال اما شجاع و مخلص بود. با همین سن کم به دلیل اخلاص و شجاعتش به عنوان فرمانده منصوب شد که تا اخرین لحظه و اخرین نفس جنگید و شهید شد.

علیرضا تنگسیری افزود: شهدای ما برای دفاع از انقلاب، از دین و ناموسشان جان خود را فدا کردند. شهدای جوانی که تا لحظه آخر در راه عشق به خدا، ولایت و امام جنگیدند. ۵۳۸ شهید بندرماهشهر و ۱۷۳ شهید منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران غیرتمندانه در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداشتند و باید اکنون در این برهه زمانی به شهدا رجوع و به وصیتشان عمل کرد.

تنگسیری خاطرنشان کرد: شهدای بندرماهشهر باعث افتخار این شهر و مردم هستند زیرا هم در دریا و هم در زمین جنگیدند و شهید شدند. شهدایی که در بین آن ها فرمانده و سرباز قابل تشخیص نبود.‌افرادی مخلص و با ایمان که در خط انقلاب و رهبری از جوانی خود گذشتند تا امروز ما در آرامش باشیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: شهدایی همچون حسین شیوخی، الیاس توکل و بسیاری از جوانان با غیرت همین سرزمین که با کمترین امکانات اجازه ندادند دشمن وارد خاکشان شود. وصیت نامه های شهدا اخرین یادبود آن‌هاست، آخرین یادبود ستون های این انقلاب که بارها به پشتیبانی از ولایت و انقلاب اشاره کرده اند. 

دریادار تنگسیری اظهار داشت: در حال حاضر که دنیا از همه طرف به ما حمله کرده باید به شهدا رجوع کنیم، شهدایی که خالصانه زیستند و خالصانه مسیر انقلاب را نشان داند. ما نباید این مسیر را عوض کنیم و هرگاه مسیر را گم کردیم به شهدا که ستاره های این انقلابند نگاه کنیم تا از مسیر حق برنگردیم.

علیرضا تنگسیری در پایان گفت: ما با قدرت در مقابل دشمن ایستاده و بروزترین تجهیزات نظامی، موشک ها، شناورها و پهبادهای پیشرفته را ساخته ایم، امیدواریم مشکل معیشت مردم نیز حل شود تا نیازمندی در کشور نداشته باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول