اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رویداد جامعه پرداز در زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری رویداد جامعه پرداز در زنجان خبر داد و گفت: این در روزهای ۲۷ و ۲۸ دی‌ماه در زنجان با حضور مقامات و مسولان کشوری برگزار می‌شود.

رویداد جامعه پرداز در زنجان برگزار می‌شود

جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با فارس از برگزاری رویداد جامعه پرداز در زنجان خبر داد و اظهار داشت: رویداد ملی جامعه پرداز باهدف شناسایی دقیق، معارفه و هم‌افزایی مجموعه‌های فعال مردمی در موضوع ازدواج، خانواده و فرزند‌آوری در روزهای ۲۷ و ۲۸ دی‌ماه در زنجان با حضور مقامات و مسئولان کشوری برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان محورهای اصلی رویداد جامعه پرداز را خانواده، زن( هویت زن) و جمعیت ( فرزندآوری) اعلام کرد و بیان داشت: اهمیت‌دادن و برنامه‌ریزی در این سه محور  برای پیشبرد اهداف جامعه در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و... ضروری است.

وی در تشریح بیشتر این رویداد اضافه کرد: وزارت و رزش و جوانان با همکاری بنیاد ملی خانواده به‌صورت ویژه به مسئله ازدواج، خانواده و جوانی جمعیت پرداخته است و شناسایی و شناساندن مجموعه‌های مردمی فعال در عرصه خانواده و همچنین یکپارچه‌سازی و ساماندهی و  هم‌افزا شدن این مجموعه‌ها را به‌عنوان عاملی اثرگذار در نظر گرفته است.  

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: مراکز مشاوره، حلقه‌های میانی، مؤسسات خانواده محور، مراکز و کنشگران خاص واسطه‌گری ازدواج، مبلغین و گروه‌های جهادی خانواده محور، اساتید برجسته حوزه خانواده و همه افراد دغدغه‌مند این حوزه باید با جدیت و پشتکار و به‌صورت هدف‌مند فعالیت داشته باشند که مستلزم این امر آموزش و توانمند‌سازی  فعالان این عرصه است.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول