اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

14 هزار میلیارد ریال سهم چهارمحال و بختیاری از تسهیلات تبصره 18

معاون امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از منابع تبصره ۱۸ سال گذشته، یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سهمیه این استان بود که بین ۱۱ دستگاه اجرایی توزیع و با همکاری بانک‌های عامل پرداخت شد.

14 هزار میلیارد ریال سهم چهارمحال و بختیاری از تسهیلات تبصره 18

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدکاظم منزوی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت:  از منابع تبصره ۱۸ سال گذشته، یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سهمیه این استان بود که بین ۱۱ دستگاه اجرایی توزیع و با همکاری بانک‌های عامل پرداخت شد.

معاون امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به ابلاغ دیرهنگام  تسهیلات تبصره ۱۸ امیدواریم با دستور استاندار این استان پرداخت‌ها سرعت بیشتری بگیرد و تا پایان سال قسمت عمده‌ای از تسهیلات پرداخت شود.

وی افزود: بند سه تسهیلات تبصره ۱۸ امسال استان یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است که سهمیه شهرستان‌ها و معرفی‌ متقاضیان تا حدودی انجام شده و تمدید پرداخت‌ها به صورت کشوری در حال پیگیری است.

منزوی اضافه کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در استان پرداخت شده است که این تسهیلات در رونق اقتصادی و ایجاد شغل اهمیت زیادی دارد، در صورتی که جذب بالای ۹۶ درصد انجام شود تا ۳۵ میلیارد دیگر تا پایان سال تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: برای اولین بار در دولت سیزدهم تسهیلات ودیعه مسکن، فرزندآوری، خشکسالی، مسکن روستایی و بیماران صعب‌العلاج به صورت ردیفی و ماهیانه پیگیری می‌شود که در رفاه و رضایت مردم موثر است.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول