اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

معوقات تعرفه پرستاری به‌زودی پرداخت می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: به زودی چند ماه از معوقات تعرفه پرستاری پرداخت و به حساب آنان واریز می‌شود.

معوقات تعرفه پرستاری به‌زودی پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صادق کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به همراه مدیر بودجه دانشگاه، صبح امروز میهمان ویژه اعضای جدید سازمان نظام پرستاری استان بود و با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این نشست، اظهار کرد: با توجه به پرداخت بخشی از مطالبات دانشگاه توسط اداره‌کل بیمه سلامت، به زودی چند ماه از معوقات تعرفه پرستاری پرداخت و به حساب آنان واریز می‌شود.

وی با اشاره به وظیفه سنگین اعضای سازمان نظام پرستاری، گفت: پرستاری یکی از سخت‌ترین و پرکارترین مشاغل دنیاست و مطالبه‌گری و پیگیری خواسته‌های پرستاران از وظایف اصلی شماست که امیدوارم با حضور شما دوستان، اتفاقات خوبی در این حوزه رخ دهد.

کریمی تصریح کرد: با توجه به فصل تصویب لایحه بودجه‌، رایزنی با نمایندگان مجلس در جهت پیگیری مطالبات پرستاری، می تواند تاثیرگذار و راهگشا باشد.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت مطالبات بخش عملیاتی و درمانی از اولویت‌های مهم دانشگاه است و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار بسته‌ایم، ولی باز هم جای کار بسیار دارد.

پایان پیام/۸۱۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول