اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

راه‌اندازی 4 بازارچه میوه و تره‌بار ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرکرد

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد گفت: به منظور رفاه حال شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز چهار بازارچه عرضه میوه و تره‌بار در سطح این شهر راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی 4 بازارچه میوه و تره‌بار ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرکرد

سیدرضا هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: به منظور رفاه حال شهروندان در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان چهار بازارچه عرضه میوه و تره‌بار در سطح شهرکرد راه‌اندازی می‌شود.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد افزود: احداث بازارچه عرضه ارزاق عمومی و میوه و تره‌بار به منظور کاهش ترافیک شهری و دسترسی آسان شهروندان به محصولات با کیفیت و قیمت مناسب از وظایف اصلی این سازمان است‌.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حدود ۲ ماه تا پایان سال مانده و در آستانه فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز هستیم بنابراین جهت رفاه حال شهروندان بر پایی چهار بازارچه عرضه مستقیم میوه و تره‌بار در دستور کار قرار گرفته است.

هاشمی بیان کرد: در فاز نخست این بازارچه‌ها با سازه‌های موقت در منظریه روبروی ایستگاه آتش‌نشانی، بازارچه ولیعصر جنوبی، بازارچه روبروی پارکینگ ورودی شهرکرد و بازارچه محدوده ترمینال سامان دایر می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورت استقبال شهروندان و بازخورد مطلوب این بازارچه‌ها دائمی می‌شود، ادامه داد: راه‌اندازی بازارهای موقت عرضه محصولات و فرآورده‌های کشاورزی و مایحتاج عمومی با هدف ارزان‌سازی و کاهش قیمت محصولات، عرضه مستقیم کالا توسط تولید‌کنندگان و دسترسی آسان اقشار مختلف مردم به مایحتاج عمومی انجام می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول