اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اقتصاد دریاپایه در فریدونکنارتقویت شود

امام جمعه فریدونکنار گفت: باید اقتصاد دریاپایه را در فریدونکنار تقویت و از طرح‌هایی که بتواند ساحل را منبعی برای درآمد و پیشرفت تبدیل کند استفاده کنیم.

اقتصاد دریاپایه در فریدونکنارتقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور امشب در مراسم تکریم و معارفه فرماندار فریدونکنار اظهار کرد : امیدواریم همه این فعالیت‌ها و جابه‌جایی‌ها به نفع مردم  باشد.

وی با اشاره به مسؤولیت فرماندار سابق در فریدونکنار که به مدت ۲۲ ماه  به این شهرستان خدمت کردند، خاطرنشان کرد: این فرماندار در طی مسوولیت به تواضع و اخلاق شهره بود و پیگیری وی در برخی پروژه‌ها را شاهد بودیم.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: برای پیشرفت فریدونکنار همه باهم با همدلی، با همراهی و همکاری در همه زمینه‌ها ورود و قوت‌ها را در خودمان تقویت کنیم.

تقی‌پور افزود: با توجه به اینکه در وزارت کشور از فریدونکنار به‌عنوان یک شهر کم‌برخوردار مطرح شده است؛ مسوولان استانی باید نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

وی در ادامه به  وضعیت کشاورزان که در چهار دوره برنج بر روی دست آنها مانده است، گفت: از معاون سیاسی استاندار مازندران می‌خواهیم که علاوه برپیگیری مشکلات کشاورزان به وعده‌هایی که مسؤولان کشوری و استانی دادند را هم پیگیری کنند.

امام جمعه فریدونکنار افزود: باید اقتصاد دریاپایه را در فریدونکنار تقویت کنیم و از طرح‌هایی که بتواند ساحل را منبعی برای درآمد و پیشرفت تبدیل کند استفاده کنیم چراکه امکان ایجاد شهرک‌های صنعتی در فریدونکنار باتوجه به بافت کشاورزی آن وجود ندارد.

 قاسم عزیززاده‌گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار فریدونکنار، اظهارکرد: از نگاه و منظر دین مدیران جمهوری اسلامی به میزان خدمت صادقانه همراه با رضایت خداوند سنجیده می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال انتخابات را پیش رو داریم دشمن در تلاش است که با سیاه‌نمایی حضور مردم را در پای صندوق‌های رای کمرنگ نشان دهد بنابراین همه مسؤولان و مردم باید تلاش کنند تا صحنه انتخابات با مشارکت پرشور همراه باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران از زحمات و تلاش‌های فرماندار سابق فریدونکنار قدردانی کرد و گفت: مسؤولیت فرمانداری مسؤولیت بسیار سختی است چراکه باید پاسخگوی همه امور باشند.

عزیززاده‌گرجی با بیان اینکه فرماندار جدید در فریدونکنار فردی است که با اشراف کامل به ماموریت‌ها دارد، تصریح کرد: ما برای اینکه نیازمند روحیه جهادی و انقلابی و بسیجی هستیم لازم است از مجموعه‌های فعال پایه‌کار انقلاب به خوبی استفاده کنند.

وی با تاکید کرد: در سایه همدلی، اتحاد و انسجام همه مشکلات حل خواهد شد و هر زمان مردم به میدان آمدند پیروز میدان بودیم بنابراین زمینه حضور این مردم را باید فراهم سازیم.

پایان پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول