اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

استاندار یزد بر مشارکت بیشتر جوانان در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد

استاندار یزد گفت: مشارکت بیشتر جوانان نکته مهمی است که باید در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی به آن توجه شود و این اقدام اولویت برنامه‌ریزی‌ها برای جلوگیری از آسیب‌هاست .

استاندار یزد بر مشارکت بیشتر جوانان در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد،‌مهران فاطمی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان  اظهار کرد: میدان ایجاد اثر و مفید بودن را باید فراهم کنیم و کنشگری جوانان باید جهت دهی تا از همه توانمندی ها استفاده شود .

وی افزود: دفتر امور اجتماعی استانداری نیز باید با بدنه علوم اجتماعی و تربیتی در دانشگاهها ارتباط برقرار کرده و با تشکیل هیئت اندیشه ورز از ظرفیت اساتید دانشگاه استفاده کند.

استاندار یزد تصریح کرد: هدف ما فقط تشکیل جلسه نیست بلکه باید به حل مشکل و ایجاد گشایش در فعالیت های مرتبط با جوانان منتهی شود و دبیرخانه امور جوانان به عنوان یک قرارگاه باید بررسی کند که هر دستگاه تا چه میزان پیشرفت در فعالیت های مرتبط با خود داشته است.

فاطمی گفت: تسهیلات ازدواج و اشتغال و مسکن به عنوان قانون در دولت مردمی سیزدهم ابلاغ شد و باید همه تابع باشند و همواره مورد تاکید ریاست محترم جمهورینیز بوده ، هر چند استان یزد در این تسهیلات وضعیت خوبی دارد اما باید رتبه اول کشور را داشته باشیم و لذا بررسی صورت گیرد تا هر بانکی که در این زمینه تعلل داشت پیگیری و اقدام شود.

پایان پایام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول