اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افتتاح 6 پروژه آموزشی ویژه دانش آموزان استثنائی در هرمزگان از ابتدای دولت

مدیر کل نوسازی مدارس هرمزگان گفت: ۶ پروژه آموزشی ویژه دانش آموزان استثنایی از ابتدای دولت به بهره برداری رسیده و ۹ پروژه نیز در دست اقدام است.

افتتاح 6 پروژه آموزشی ویژه دانش آموزان استثنائی در هرمزگان از ابتدای دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی باوقار زعیمی مدیر کل نوسازی مدارس هرمزگان امروز با اشاره به اینکه نگاه مجموعه نوسازی مدارس به فضاهای آموزشی استثنایی، یک نگاه عمیق و تخصصی در زمینه ساخت و تجهیز می باشد، اظهار داشت: از ابتدای دولت سیزدهم با درایت و نگاه ویژه رییس سازمان نوسازی مدارس کشور تاکنون 6 پروژه آموزشی ویژه دانش آموزان استثنائی  که ۳ پروژه آن مربوط به امسال و دربسته سفر ریاست محترم جمهوری می باشد  به بهره برداری رسیده است.

وی همچنین با بیان اینکه دانش آموزان استثنائی همانند سایر دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و نقش مهمی در پیشرفت و تعالی کشور دارند، افزود: دانش آموزان با نیازهای ویژه قطعا در رشد و تعالی جامعه سهیم هستند و بها دادن به مقوله تعلیم و تربیت آنان در فضاهای آموزشی استاندارد و مطابق با نیازهای ویژه بسیار مهم می باشد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان ادامه داد: 6 پروژه آموزشی ویژه دانش آموزان استثنائی در قالب 21 کلاس درس با زیربنایی بالغ بر 993 مترمربع و اعتبار 150 میلیارد ریال از ابتدای دولت سیزدهم در این استان به بهره برداری رسیده است.

باوقار تصریح داشت: هم اکنون 9 پروژه آموزشی ویژه دانش آموزان استثنائی در قالب 32 کلاس درس نیز با زیربنایی بالغ بر یک هزار و 258 مترمربع در استان در حال اجرا می باشد.

به گفته وی، مجموعه نوسازی مدارس با توجه به گروه هدف استانداردهای مناسب را مدنظرداشته و سیاست‌های خاصی را در حوزه ساخت‌وساز مدارس به لحاظ فضای فیزیکی و تجهیزات مدنظر برای این دانش آموزان  درنظر دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول